Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Gisteren True Grit gezien van de Coen Brothers. Was helemaal lyrisch van No country for old men dus mijn verwachtingen waren hoog.

Viel nogal vies tegen 8P Behoorlijk matige film. Heb de film wel helemaal gezien, maar het ging niet van harte :p

Ondertiteling is wel een aanrader, want vooral die ouwe kerel versta je bijna niet.

Film krijgt goeie reviews en een hoog cijfer @ IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1403865/

Trailer is alleen maar actie, maar de film is juist heel traag en komt bijna geen actie in voor imo. Verhaal boeide me ook totaal niet.
 
Ik vond hem ook vrij matig voor een Coen film. Beetje gewoontjes, op een paar momentjes na. Is ook een remake, dus denk dat het daar aan ligt.
 
Ik had hem al een tijdje staan in de map ''nieuw'' /moet nog kijken.... maar ik flikker true grit gelijk weg :+ hij leek me al wat vaag idd.
 
Gisteren via uitzendinggemist de documentaire 'armedillo' gezien (was eerder deze week op ned2 te zien).
Volgen ze een Deens peleton uitgezonden naar Helmand afg. Het voor mij bekende niet geromantiseerde beeld van oorlog. Jonge jongens vliegen weg....mannen komen terug. Bizar stilstaan en rennen. Wachten..actie. Het kansloze samenwerken met locals.... Indrukwekkend.
 
Hmm binnekort ook maar eens kijken dan..

Gister. Potc 4 & the change-up gezien, en net Colombiana. Allemaal niet echt bijzonder maar keek wel lekker weg
 
Armadillo afgelopen weekend ook gekeken. Was inderdaad wel interessant/indrukwekkend!

Gisteren naar de bios geweest Immortals gekeken. Wel brute actie, verder niet zo speciaal :p
 
fijn topic om door te lezen als je ziek bent en niet zoveel te doen heb, ga nu Armadillo even kijken lijkt me wel interessant
 
Gisteren via uitzendinggemist de documentaire 'armedillo' gezien (was eerder deze week op ned2 te zien).
Volgen ze een Deens peleton uitgezonden naar Helmand afg. Het voor mij bekende niet geromantiseerde beeld van oorlog. Jonge jongens vliegen weg....mannen komen terug. Bizar stilstaan en rennen. Wachten..actie. Het kansloze samenwerken met locals.... Indrukwekkend.

Mooie documentaire :)
 
Zojuist ook maar eens True Grit gekeken, viel inderdaad wat tegen omdat ik d'r hoge verwachtingen van had. Alle actie komt eigenlijk al in de trailer voor...

Het meest domme vond ik nog dat dat meisje er de hele tijd op hamerde dat die moest worden opgehangen in d'r eigen stadje, en niet in Texas. Vervolgens komt ze 'm tegen in 't water, hij komt dichterbij, ze schiet raak, hij komt weer dichterbij en ze wil 'm door het hoofd schieten maar het geweer weigert. Daarna nog op de bergen waar ze 'm doodleuk neerschiet zodat die van de berg valt. Beetje tegenstrijdig.
 
Last edited:
''Super 8'' Viel tegen.

Het gaat om een speciaal transport van het amerikaanse leger in de jaren 70 dat ontspoort... en dan ontsnapt er iets vaags uit 1 van de wagons.
Wel een vet idee voor een film, maar ik vond hem toch best matig.
 
Had er ook veel meer van verwacht, zeker aangezien Spielberg er ook aan meewerkte.
De trailer zien is eigenlijk al genoeg, meer gebeurd er namelijk niet :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top