Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Zijn wel een paar films die ik echt de allerhoogste notering zou geven, maar daaronder wordt het inderdaad een ondankbare taak om alles te rangorden.
 
Nou een top 5 van mijn beste films ooit is idd best moeilijk.
Maar na vanavond kan ik wel 2 nieuwe binnenkomers noteren in mijn top 5 aller slechtste films ooit.

GIJOE was er een van.
Maar zojuist heb ik Transformers 2 gezien :'(

-een transformer klik 5x en is dan een robot....niet 1005 keer.
-wtf komen die contructicons/devastator doen?
-vette propaganda voor de US army
-Reclame voor de US autoindustrie.
-Soms d8 ik naar een nieuwe dan brown verfilming te kijken...raadsels zus & zo
-Waarom deden die soldaten uberhaupt nog de moeite om met kogels te schieten?
-He een resurrection...:(
-De wijzen oude raad...
-En alleen de stem van optimus en zijn kleuren doet mij denken aan vroeger.
-ohja, waarom zijn de logos van autobots/decepticons zo simpel maar zijn de robots zelf zo ff druk en ingewikkeld met baarden ed :?


maar dit had ik al verwacht...moest hem toch zien :p
 
Vanavond nog wat bluray gehaald:
-gladiator special edition, moest em toch hebben :p
-snatch
-pride and glory, vanavond gezien, wel aardig, niet super.
 
Vanavond nog wat bluray gehaald:
-gladiator special edition, moest em toch hebben :p

Dat wordt genieten Joost, zet je geluid maar keihard :W!

Ik heb vanavond weer eens gezien;

6a00c22529818c8e1d011017cb275d860e-500pi


Op Blu-ray. De eerste keer na de bioscoop, en hij heeft weer een goede indruk achter gelaten, super film :)!
 
Ja joh, zo kun je wel doorgaan. Zon lijstje moet je nooit aan beginnen want je vergeet altijd wel films.

Inderdaad ;).

Ik dacht net; ik zal ook is zo'n lijstje maken, maar dat lukt me dus gewoon echt niet he. Jouw lijst is zeker wel nice, maar mis nog wel ''A beautiful mind'' en indd ''Snatch''

Snatch vind ik persoonlijk niet zo. A beautiful mind uiteraard wel.

Godfather II

There Will Be Blood, No Country For Old Men, Godfather I, Se7en, American History X, The Fountain, Once Upon A Time In The West, Braveheart, Oldboy, Walk the Line, Reservoir Dogs, City of God, Kill Bill, the Green Mile...

Zo kan ik nog wel even door gaan, zitten allemaal dicht tegen mijn top 10 aan. Daarom is het inderdaad erg lastig zo een lijstje samen te stellen ;).
 
Nou een top 5 van mijn beste films ooit is idd best moeilijk.
Maar na vanavond kan ik wel 2 nieuwe binnenkomers noteren in mijn top 5 aller slechtste films ooit.

GIJOE was er een van.
Maar zojuist heb ik Transformers 2 gezien :'(

-een transformer klik 5x en is dan een robot....niet 1005 keer.
-wtf komen die contructicons/devastator doen?
-vette propaganda voor de US army
-Reclame voor de US autoindustrie.
-Soms d8 ik naar een nieuwe dan brown verfilming te kijken...raadsels zus & zo
-Waarom deden die soldaten uberhaupt nog de moeite om met kogels te schieten?
-He een resurrection...:(
-De wijzen oude raad...
-En alleen de stem van optimus en zijn kleuren doet mij denken aan vroeger.
-ohja, waarom zijn de logos van autobots/decepticons zo simpel maar zijn de robots zelf zo ff druk en ingewikkeld met baarden ed :?


maar dit had ik al verwacht...moest hem toch zien :p

Dit soort films zijn ook niet bedoeld, om er zo over na te gaan denken als jij doet...
Gewoon lekker wegkijken, meer niet.
 
Het is idd een bekend concept...met dit keer een Transformers sausje erover.

Maar mijn probleem is dat Transformers zoveel meer diepgang kan bieden.
Diepgang die ik later heb herkend in de (teken)films ed.

Ik wist het & ik snap het ook wel hoor....alleen moet het dan een onbekende comic zijn om er werkelijk iets tofs mee te doen? of gaat het x films duren voordat ze snappen dat het anders kan? (batman ed)
 
Inderdaad ;).



Snatch vind ik persoonlijk niet zo. A beautiful mind uiteraard wel.



There Will Be Blood, No Country For Old Men, Godfather I, Se7en, American History X, The Fountain, Once Upon A Time In The West, Braveheart, Oldboy, Walk the Line, Reservoir Dogs, City of God, Kill Bill, the Green Mile...

Zo kan ik nog wel even door gaan, zitten allemaal dicht tegen mijn top 10 aan. Daarom is het inderdaad erg lastig zo een lijstje samen te stellen ;).

Ik zie nogal op tegen het overstappen op Bluray. Heb zo debiel veel dvd's staan, en moet dan dus alles WEER kopenin BR :-/
 
Heb je net je collectie weer bij elkaar :p komt er weer wat nieuws uit.... zo blijf je bezig.



Het houdt je van de straat he :+
 
Gisteren 2012 gezien in de bios. Vond het wel een vette film qua spektakel enz, het verhaal is wel redelijk voorspelbaar en nogal standaard.
 
Das Leben des Anderen (op Ned2 gister).

Hele goede film die weinig voorkauwt en toch een heel inzichtelijke kijk biedt in het communistische deel van Berlijn voor de val van de muur. Goede rollen en een bijzonder knap geschreven verhaal. Wel een film waar je in moet groeien, want de symboliek wordt voornamelijk duidelijk tegen het einde van de film. Voor de liefhebber echt een aanrader.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top