Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Vnv nog Mullholland Drive opgezet, maar na 10 minuten gestopt. Kan me de laatste tijd er niet echt er toe zetten om films de tijd te gunnen die wat langzaam beginnen
Daar heb ik de laatste tijd ook last van, ben b.v. al 3x aan Insomnia begonnen (Weet eerlijk gezegd ook niet of de film ooit op gang komt:p).

Gister naar Loft geweest.

Vond 'm heel aardig, het eind werd me wat langdradig.
Neem aan dat het de remake was, toevallig ook het origineel gezien?

Gisteren Buried gekeken, had niet verwacht dat ik 'm uit zou kijken (Bijna anderhalf uur naar 1 acteur kijken die in een kist zit).

Gisteren ook Blood Diamond gekeken, beetje voorspelbaar maar wel de moeite waard.
 
Leon.jpg


Net gekeken, prachtige film zeg! :)
 
Gisteren weer eens 10.000 BC gezien. Blijft wel een toffe film imo :)

Er zit een soort van 'prequel' ode aan voor Stargate :) Ik vond het ook wel een 'vermakelijke' film...

Binnenkort naar Tron 3D in de bios, lijkt me een aparte film... Ik ken het origineel niet verder, dus weet ook neit zo goed wat ik moet verwachten.
 
Tron is cult!
Hopelijk niet verkloot, ben ook wel benieuwd.

Dear John gekeken, zij vond hem goed, snik,snik.....
 
De gene die nu in de bioscopen draait :p
Hoogstwaarschijnlijk de remake dus (tenzij ze ergens de originele versie draaien).
Vroeg me af welke ik moest kijken, of dat ik beide versies moest kijken.

Iemand anders die beide versies heeft gezien?

Net gekeken, prachtige film zeg! :)
Eerste keer?
Is idd een erg goede film.
Mogelijk vind je 22 Bullets ook wel wat, niet vergelijkbaar...vandaar "mogelijk", maar wel met Jean Reno in de hoofdrol, echter Frans gesproken.

Als films in een andere taal als NL of Engels je ook wel liggen dan is Gomorra misschien ook wel wat voor jou, wel wat (Lees: veel) realistischer.
Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik probeer een beetje bij te houden/uit te vinden wie wat leuk vind, lastige klus, zeker met gasten die meer kijken dan ik (Als ik, dan mij..je weet toch:L).
 
Daar heb ik de laatste tijd ook last van, ben b.v. al 3x aan Insomnia begonnen (Weet eerlijk gezegd ook niet of de film ooit op gang komt:p).


Neem aan dat het de remake was, toevallig ook het origineel gezien?

Gisteren Buried gekeken, had niet verwacht dat ik 'm uit zou kijken (Bijna anderhalf uur naar 1 acteur kijken die in een kist zit).

Gisteren ook Blood Diamond gekeken, beetje voorspelbaar maar wel de moeite waard.

Ik heb afgelopen zondag het origineel gekeken, had er eerlijk meer van verwacht! Kan ook door dat belgische accent komen :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top