DeJongh Well-Known Member 7 January 2011 #42 Heel knap :+ Want ondanks dat Jason Statham een vette acteur vind en ik bijna al zijn films goed vind, is het me bij DR 1 niet gelukt.
Heel knap :+ Want ondanks dat Jason Statham een vette acteur vind en ik bijna al zijn films goed vind, is het me bij DR 1 niet gelukt.
[5th] Douwe Lets Hiv... 7 January 2011 #43 Neem dan maar niet de moeite voor 2, hij zit er niet eens in Hoe maak ik zo'n spoiler text ding ?
snackie Date screw up crew 7 January 2011 #46 Heb hem net gekeken, heel de film worden mensen afgeslacht
Lieuwe Super User 8 January 2011 #47 Gisteren A-team gekeken x| Omg wat een matige film. Lag ergens halverwege te slapen
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 8 January 2011 #49 Lieuwe said: Gisteren A-team gekeken x| Omg wat een matige film. Lag ergens halverwege te slapen Click to expand... ja hahaha, het is het net niet he ...... of ja "net" niet :+
Lieuwe said: Gisteren A-team gekeken x| Omg wat een matige film. Lag ergens halverwege te slapen Click to expand... ja hahaha, het is het net niet he ...... of ja "net" niet :+
Sjoerd Well-Known Member 8 January 2011 #50 Gisteren Tomorrow when the War began gezien. Geen topper, ook niet superslecht... Was wel vermakelijk. Aantal irritante dingen alleen, maar verder wel ok.
Gisteren Tomorrow when the War began gezien. Geen topper, ook niet superslecht... Was wel vermakelijk. Aantal irritante dingen alleen, maar verder wel ok.
William_sr Well-Known Member 8 January 2011 #53 Ik ook eindelijk, wou al eerder gaan maar kwam er steeds niet van.
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 8 January 2011 #54 [5th] Douwe said: Vanavond naar new kids, ik moet er ook aan geloven Click to expand... heb hem donderdag gezien. blijft toch wel droog en dom. maar dat moet ook met zulke films. ik vond hem zeker vermakelijk :#
[5th] Douwe said: Vanavond naar new kids, ik moet er ook aan geloven Click to expand... heb hem donderdag gezien. blijft toch wel droog en dom. maar dat moet ook met zulke films. ik vond hem zeker vermakelijk :#
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 8 January 2011 #55 Ik vond er geen reet aan, terwijl k die andere filmpjes normaalgesproken wel leuk vind ..
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 9 January 2011 #57 dat lompe vind ik juist weer leuk aan zo'n film, dat hoort gewoon. het hoeft nergens over te gaan.
[5th] Douwe Lets Hiv... 9 January 2011 #58 Hij was verschrikkelijk, maar heb een paar keer echt wel moeten lachen
ErwinZ GC Member 9 January 2011 #59 Als je daar naar toe gaat om een mooie film te zien ben je sowieso niet goed bezig Ik vond 'm wel hilarisch :#
Als je daar naar toe gaat om een mooie film te zien ben je sowieso niet goed bezig Ik vond 'm wel hilarisch :#