Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Net The Boondock saints weer eens gekeken.. blijft vet!

Vond social network ook erg leuk, vooral de manier waarop het is neergezet.
Four brothers is ook wel vermakelijk.

Wall street maar even checken ook denks.,
 
Als films in een andere taal als NL of Engels je ook wel liggen dan is Gomorra misschien ook wel wat voor jou, wel wat (Lees: veel) realistischer.
Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik probeer een beetje bij te houden/uit te vinden wie wat leuk vind, lastige klus, zeker met gasten die meer kijken dan ik (Als ik, dan mij..je weet toch:L).

heb je een makkelijk bruggetje voor.
overtreffende trap: dan ik.
evenveel, gelijk aan: als mij
 
Ik heb afgelopen zondag het origineel gekeken, had er eerlijk meer van verwacht! Kan ook door dat belgische accent komen :+
Dan laat ik 'm nog even liggen.

heb je een makkelijk bruggetje voor.
overtreffende trap: dan ik.
evenveel, gelijk aan: als mij
Had ik het toch goed, maar ik vergeet die shit toch weer, net zoals het kofschip.
Geef mij maar Engels, ben daar iets beter in (Denk ik zo goed als zeker te weten :p).

EDIT:
Ik kijk nu Crooked Business op Film 1, best vermakelijk
Lange reclame, lieg je, zit je vriendin achter de PC of is er niks aan?
 
wtf??? blow jij soms heel veel?
Nee, ik probeer dat paard waar je op zit anaal te nemen, maar die blijft niet stil staan, dus ren ik er achteraan en maak wat fouten.

WTF heb jij dan gerookt? Verklaar jezelf nader.

Mijn verklaring (Gok dat je op geheugen doelt): Ik ben een sukkel met een kut leven, kutzooi als het kutschip kunnen me gestolen worden, heb wel meer aan m'n kutkop als die kutzooi.
 
Nee, ik probeer dat paard waar je op zit anaal te nemen, maar die blijft niet stil staan, dus ren ik er achteraan en maak wat fouten.

WTF heb jij dan gerookt? Verklaar jezelf nader.

Mijn verklaring (Gok dat je op geheugen doelt): Ik ben een sukkel met een kut leven, kutzooi als het kutschip kunnen me gestolen worden, heb wel meer aan m'n kutkop als die kutzooi.
Beetje over enthousiast in het reageren. Verder niks mis mee, maar interpretatie via internet en het via een beeldscherm overbrengen blijft lastig.

Kortom, je posts komen op mij een beetje blij over. No offence at all.
 
Gister 'The Town' gekeken, vond hem erg vermakelijk :).. Al blijft het een beetje een std bankrovers actiefilm
 
Nee, ik probeer dat paard waar je op zit anaal te nemen, maar die blijft niet stil staan, dus ren ik er achteraan en maak wat fouten.

WTF heb jij dan gerookt? Verklaar jezelf nader.

Mijn verklaring (Gok dat je op geheugen doelt): Ik ben een sukkel met een kut leven, kutzooi als het kutschip kunnen me gestolen worden, heb wel meer aan m'n kutkop als die kutzooi.

gast..... waarom nou?
 
ben nu ziek, dus tijd genoeg om films te kijken, lang leve mijn media player.

vandaag: The big Lebowski gekeken, wel aardige film, je moet hem wel van het begin af aan volgen anders is het een kutfilm.

voor morgen:
Death race 2
The social network

Iemand nog meer aanraders ?
 
Net The Kingdom gekeken op RTL7, mooi filmpje!

Gister nog Fight Club gekeken, hij blijft prachtig! :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top