Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Gisteren The social network gezien. Had er wel wat meer van verwacht, goed verhaal maar toch wel erg saai uiteindelijk.
Zat maar te wachten op iets wat dus niet kwam uiteindelijk.

Ik vond hem best vet eigenlijk! Het is idd wel de hele film 1 niveau, niet ineens veel actie oid.
Vanmiddag ook the expandebles gezien. Wel grappig maar niet speciaal.
Alleen die gast die Turkisch in snatch speelt vind ik wel goed, voor de rest maar matig.
Zo maar een The Town aanzetten :)
 
Gister naar Turbo geweest:p

Wat een volk komt daar zeg...

Voor dat de film begon al heel wat lui schreeuwen: NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE en andere leuzen. Waarna er een luid gejuich kwam:D

En de film zelf... gaat nergens over maar vond het wel genieten :D

Hehe hier hetzelfde, toen de film nog niet begonnen was vroeg ik mezelf al af waarom ik erheen was gegaan. Maargoed, er zaten een paar leuke momenten bij, maar 9 euro door de drain...

The Town net gezien, goede film! Goed werk van Ben Affleck en ook redelijke soundtrack. Verder leuk verhaal met wat leuke wendingen.
 
Gisteren ook The Town gekeken, vond het echt een goede film.

Paar goede films voor 2011:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bf4oDjHUmkY"]YouTube - Fast Five Trailer[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CMklQNn0OH0"]YouTube - 'The Mechanic' Trailer[/ame]
 
F&F lijkt mij nou niet echt een goede film als ik de trailer zo bekijk. Waarom moet in hemelsnaam die chinees in deel 3 dood gaan, is hij er in 4 weer bij en nu ook weer? Toch wel vreemd. F&F vind ik ook nooit een goede film, enkel een film om te genieten van de onrealistische actie icm een pot bier.

Benieuwd hoe "the mechanic" word, ben sowieso fan van Jason Statham.
 
F&F lijkt mij nou niet echt een goede film als ik de trailer zo bekijk. Waarom moet in hemelsnaam die chinees in deel 3 dood gaan, is hij er in 4 weer bij en nu ook weer? Toch wel vreemd. F&F vind ik ook nooit een goede film, enkel een film om te genieten van de onrealistische actie icm een pot bier.

Benieuwd hoe "the mechanic" word, ben sowieso fan van Jason Statham.

omdat tokyo drift ook de laatste is uit de reeks, zo moet je het bekijken geloof ik.
 
mn vriendin was wel onder de indruk van into the wild, ik moet em nog zien :X

Snel doen, staat zeker in mijn top 3. En inderdaad, aantal bekenden vonden er gewoon niks aan (langdradig). Album van Eddy Vedder (muziek uit de film) is ook een aanrader!
 
Snel doen, staat zeker in mijn top 3. En inderdaad, aantal bekenden vonden er gewoon niks aan (langdradig). Album van Eddy Vedder (muziek uit de film) is ook een aanrader!

Ik denk altijd dat mensen de film dan totaal niet snappen ofzo :D. Hij is gewoon geweldig, punt.
 
Misschien is dit een beetje ver gezocht. Maar ik denk dat die mensen op een hele andere lijn zitten qua denken. Vinden het allemaal wel best zo, draaien 'dom' mee in de maatschappij ;). Dus de manier van denken die in de film zit komt helemaal niet over, omdat ze zich daar niet mee kunnen identificeren
 
Misschien is dit een beetje ver gezocht. Maar ik denk dat die mensen op een hele andere lijn zitten qua denken. Vinden het allemaal wel best zo, draaien 'dom' mee in de maatschappij ;). Dus de manier van denken die in de film zit komt helemaal niet over, omdat ze zich daar niet mee kunnen identificeren

Denk dat daar zeker een kern van waarheid in zit. Ik sta open voor dat soort gedachten. Daarom denk ik dat je het beter voor kan stellen waarom hij kiest voor die manier van leven.
 
gisteren gezien:

MV5BMTM0ODc2Mzg1Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMTg4MDU1MQ@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg


mooie film, niet mijn genre though.
 
Ik kan me er anders niet zo gek veel bij voorstellen maar ik vond de film wel prachtig. Ik bedoel, in je eentje eropuit trekken in de wildernis, tja, dat is wel erg romantisch. Het einde van de film maakt dat ook wel duidelijk denk ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top