Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
gisteravond in Eindhoven naar New Kids Turbo geweest.

dat was toch aardig rustig; leuke sfeer, veel gelachen en klein applausje na de film en bij sommige scenes.

V4vendetta-picture954.jpg

Wow!

ik zag pas een actie van mensen met die maskers op..
volgens mij zijn er mensen die er een beweging van maken.

De film heeft het in zich.
De kritiek is tegen alles wat wij de wereld noemen.

Dat is veelal een nerd-erig groepje 4chan-ers.
Je bent daar een anonieme poster en ze worden zo als de 'Anonymous' groep benoemd door media (nu met die WikiLeaks shite bijvoorbeeld)
Zodoende verschuilen ze zich ook graag achter zo'n masker.

Ben nu op de helft van Collapse - interessant en verhelderend, ook al 'weet' je, tot op zekere hoogte, veel al wel. :)

Dat is veelal een nerd-erig groepje 4chan-ers.
Je bent daar een anonieme poster en ze worden zo als de 'Anonymous' groep benoemd door media (nu met die WikiLeaks shite bijvoorbeeld)
Zodoende verschuilen ze zich ook graag achter zo'n masker.

Ben nu op de helft van Collapse - interessant en verhelderend, ook al 'weet' je, tot op zekere hoogte, veel al wel. :)

Dat is idd wel een eye-opener film, hoewel je zoals je al zei je veel toch al weet. Het wordt hierin even bevestigd op een heel duidelijke manier.

Welke je dan ook mooi gaat vinden is: Capitalism and other Kids' Stuff.

http://video.google.com/videoplay?docid=3072291302771620276#

snap ook wel dat er mensen zijn die hem niks vinden... is gewoon erg lang en uiteindelijk gebeurt er ook maar heel weinig..

toch verveelde ik me geen moment, en genoot ik wel van de sfeer die er neergezet werd.

ik zit nu op een punt, dat ik bijna alles al heb gezien. en dat ik bijna geen goede films meer tegen kom! Dat is wel heel vervelend! uiteindelijk ben ik nu gewoon alles aan het kijken wat er te kijken is. Met als toppunt gister piranha 3d:X

Hahhaa, dat punt ben ik ook al een tijdje voorbij :P (bij mijn weten dan).. http://www.vcdq.com/ in de gaten houden en alles boven de 7.0 op IMDB (al verandert dat vaak nog als er meer stemmen zijn) om de echte bagger te vermijden

Gisteren The social network gezien. Had er wel wat meer van verwacht, goed verhaal maar toch wel erg saai uiteindelijk.
Zat maar te wachten op iets wat dus niet kwam uiteindelijk.

Gister naar Turbo geweest:P

Wat een volk komt daar zeg...

Voor dat de film begon al heel wat lui schreeuwen: NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE en andere leuzen. Waarna er een luid gejuich kwam:D

En de film zelf... gaat nergens over maar vond het wel genieten :D

Status
Not open for further replies.
Back