Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
imo belachelijk, omdat ze op 't scherm als idioten'/asso's gedragen mag ik dat in de zaal ook wel???

slaat nergens op.
 
Hier ook.. Meesten liepen naar binnen met blikken Schultenbrau, zegt dat meisje van de bios dat het niet mag.. Zegt iemand: als je naar Harry Potter gaat, doe je toch ook een puntmuts op!. Meisje was zo met stomheid geslagen dat ze niets meer zei

:D:D

Bij ons gelukkig nergens last van gehad, geen troep of niks (niets meer dan normaal) en werd niet gek geroepen ofzo, alleen veel lachen natuurlijk!
 
Hier ook.. Meesten liepen naar binnen met blikken Schultenbrau, zegt dat meisje van de bios dat het niet mag.. Zegt iemand: als je naar Harry Potter gaat, doe je toch ook een puntmuts op!. Meisje was zo met stomheid geslagen dat ze niets meer zei

Haha, ik moet gelijk denken aan dat filmpje met die dude die een heeeeelijke verklaring geeft waarom house party's niet afgeschaft moeten worden. :p

imo belachelijk, omdat ze op 't scherm als idioten'/asso's gedragen mag ik dat in de zaal ook wel???

slaat nergens op.

Ja, ik vond het dus ook kansloos, dat er een paar keer kut geroepen wordt kan ik me prima wat bij voorstellen hoor bij zo'n film... :p Maarja... Kansloos volk.
 
Iemand die weet hoe de films heten die Veronica op nieuwjaarsdag uitzend? Zag gister een voorstukje... Maar verveel me nu de tyfus dus wil alvast kijken (a)
 
gister the town gezien, best wel vette film vond ik. Een aktiefilm met een verhaal kan ik heel goed kijken.
 
Haha, ik moet gelijk denken aan dat filmpje met die dude die een heeeeelijke verklaring geeft waarom house party's niet afgeschaft moeten worden. :p



Ja, ik vond het dus ook kansloos, dat er een paar keer kut geroepen wordt kan ik me prima wat bij voorstellen hoor bij zo'n film... :p Maarja... Kansloos volk.

Ik was naar Pathé de Kuip gegaan, kort na de wedstrijd van Feyenoord :|
Zat er dus zo'n dodo, strak van de pillen en het bier een beetje bijdehand te doen enzo. Veel te hard praten/schreeuwen en grote bek, je kent het wel. Totdat ineens een gast roept: hou je muil nou eens dicht!! Die gast flipte direct, en nu ben ik echt pislink en wacht maar na de film gek, ik ben nu kk waus blablabla. Dus ik zag direct al dat er allerlei mensen klaar zaten om die ene gozert die hou je muil riep te helpen, wat natuurlijk wel leuk was. Puntje bij paaltje was hij na de film als eerste weg. Tering kneus.
 
thuis op tv kan ik er wel om lachen...als ik het per ongeluk tegen kom.
Maar om er voor naar de bios te gaan....niet echt.

Jackass ook niet btw.
 
Als ik naar de bios ga, ga ik puur voor de gezelligheid om met wat vrienden (of vriendin offcourse...) te doen. Een goede film kijk ik het liefst thuis.

Mja, wel geleerd dat die bios niet zo gezellig is met New Kids. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top