Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
clash-of-the-titans-2010-20091211065924947_640w.jpg


Gisteren gezien en niet in 3D helaas. Was niet zo veel aan vond ik. Keek wel prima weg ofzo.
 
blooddiamondposter1.jpg


Net voor de eerste keer gezien, prachtige film! :)

moon_poster_sam_rockwell.jpg


Deze net ook gekeken, na een half uur wou ik 'm echt afzetten omdat die me enorm saai leek, maar naderheid begon 't steeds interessanter te worden.
 
Clash of the Titans vond ik ook niet snel vervelen. Maar als kritiek moet ik toch zeggen dat het een erg slordige film was. Vond de personages qua costuums en looks erg slecht. Extreem gegrimeerd (leek wel of die hoofdrolspeler 3 weken bruin zonder zon op zn gezicht had gesmeerd). Die soort tovenaar wat bij hun liep zag uit als een radiator met de ogen van n terminator. En die sidekicks / hulpjes van hun zagen uit als mislukte jack sparrows. Verder moesten het allemaal 'warriors' zijn en ze hadden een armomtrek van een 15 jarige. Vond t allemaal een beetje pruts in elkaar geduwd.

Maar als pluspuntje was er vaak wel wat leuke actie en was hij toch aardig om te kijken.
 
Pff, gisteren na een half uur Das Weisse Band uitgezet.
't Was of mijn type film niet, of gewoon m'n mood, maar ik werd helemaal kriebelig.
 
Had ik ook. Ik snapte er ook totaaaaaal niks van. Maar dat je je naar voelt is volgens mij ook wel een beetje het idee van de film.
 
Gisteren gezien op Blu-Ray:

51ODYkdK19L.jpg


Echt een heel mooi intens oorlogsdrama.

Ik snapte alleen het einde niet helemaal, hij zegt tegen die neger in de auto iets van; weet je hoe het komt, dat ik nu ben zoals ik ben... En dan gaat hij terug in de tijd? Het leren kennen van zijn vriendin (vrouw?), is het zijn eigen kind? En hij zegt tegen dat kind dat hij nog maar van één ding houd, bedoeld hij hiermee de oorlog/ het ontmantelen van bommen? Want aan het eind van de film is hij weer een terug naar Irak voor weer een jaar toch?
 
Heb ik ook al eens gezien, mooie film idd

Vrijdag The Bounty Hunter in de bios gezien.

Aardige film, maar niet erg bijzonder oid.

Ninja Assasin download ik nu, bijna klaar :)
 
The Hurt Locker was inderdaad een mooi filmpje, maar ook weer niet zo geweldig dat het beloond moest worden met al die oscars.
 
Gisteren gezien op Blu-Ray:

51ODYkdK19L.jpg


Echt een heel mooi intens oorlogsdrama.

Ik snapte alleen het einde niet helemaal, hij zegt tegen die neger in de auto iets van; weet je hoe het komt, dat ik nu ben zoals ik ben... En dan gaat hij terug in de tijd? Het leren kennen van zijn vriendin (vrouw?), is het zijn eigen kind? En hij zegt tegen dat kind dat hij nog maar van één ding houd, bedoeld hij hiermee de oorlog/ het ontmantelen van bommen? Want aan het eind van de film is hij weer een terug naar Irak voor weer een jaar toch?

Wat je met het eerste precies bedoelt weet ik niet, maar het einde is dat hij inderdaad maar van 1 ding houdt en dat is de spanning in de oorlog. Wat het punt daarmee direct moest zijn is mij niet helemaal duidelijk. Maargoed, leuke film, geen oscar pakker imo.
 
Hadden hier nou ook mensen 'The Road' gezien? Wel een mooie film, erg duister en dramavol. Maar toch voel je de hele tijd hoop tijdens de film. Knap gedaan. Het is alleen niet echt een film die voor iedereen is weggelegd en bij de aftiteling had ik het ook wel een beetje gehad met de film.

Ondanks dat zeker de moeite waard.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top