Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Iemand "The Hurt Locker" al gezien??

Vorige week gekeken met wat maten. Wat een gruwelijk film was dat!! Die zal wel een oscartje krijgen.
Een hele tijd terug gezien, zonder subs. Greep me erg op sommige momenten, soms ook weer totaal niet. Aparte film maar zonder meer erg goed.

Voor het eerst de Butterfly Effect afgekeken, eerder een keer afgezet omdat ik er geen ruk van snapte.
Nu begreep ik hem wel, heel apart imo.

Ben eens begonnen aan de Star Wars serie, is toch nog een vrij interssante reeks. :D

Vandaag deze:

epidvd.jpg

attackoftheclones.jpg

2lvjqiw.jpg

starwars4dvd.jpg

Ben in ieder geval blij dat Avatar niet de grote winnaar is van de Oscars :P.

Ben nu ook wel heel benieuwd naar The Hurt Locker, even bestellen op Blu-ray.

kan aan mij liggen maar ik heb the Hurt Locker al heel lang geleden gezien....vond hem anders en goed wel wat 'stars & stripes' maar om nou te zeggen ...dit is een kanshebber op een oscar! neen.

Avatar is wellicht wel het begin van de echte commerciele 3d shizzle....
wat de bioscopen mss wel zal redden.

3d en epische shit zullen straks de films zijn waar de bioscopen het imo van moeten hebben.

Mager jaar wat mij betreft. The Hurt Locker de grote winnaar. In andere jaren had het waarschijnlijk hoogstens een enkele nominatie binnengehaald. Ben iig blij dat Avater niet teveel in de prijzen is gevallen.

Overigens schandalig dat een kweet niet hoeveel genomineerde en beloonde films niet te zien zijn in de Nederlandse bioscoop, maar dat is al jaren zo. Crazy Heart bijv draait vooralsnog alleen in 3 bioscopen in Belgie:L

Overigens schandalig dat een kweet niet hoeveel genomineerde en beloonde films niet te zien zijn in de Nederlandse bioscoop, maar dat is al jaren zo. Crazy Heart bijv draait vooralsnog alleen in 3 bioscopen in Belgie:L

Inderdaad! Kijk ontzettend uit naar Crazy Heart, maar of die hier ooit gaat komen :|...

The Hurt Locker, is het wat of is het wéér zo'n kut film? Meestal zijn de lompste films de grootste winnaars bij de Oscars imo :P
Dat Avatar "slechts" 3 beeldjes heeft gekregen zegt al genoeg denk ik.

Het is wat.

Ik heb meerdere keren met spanning zitten kijken, zitten wel wat overdreven/onrealistische stukjes in maar de rest van de film trok dat weer goed...

The Hurt Locker, is het wat of is het wéér zo'n kut film? Meestal zijn de lompste films de grootste winnaars bij de Oscars imo :P
Dat Avatar "slechts" 3 beeldjes heeft gekregen zegt al genoeg denk ik.

Nouja. Ik vind het een beetje een std film, maar omdat het gaat over oorlogsgebieden die we allemaal 'kennen' is het ineens een topfilm..

Wel erg mooi dat Jeff Bridges zijn eerste Oscar in ontvangst heeft mogen nemen na 5 x genomineerd te zijn geweest.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gBNcLmsDxEs"]YouTube- Jeff Bridges Oscar Speech - Best Male Actor 2010[/ame]

Status
Not open for further replies.
Back