Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Invictus net bekeken.
Freeman zet een mooie rol neer, Damon viel me tegen.
Ook lag 'het' erbij bij sommige shots en scenes te dik bovenop imo.
Aardige film. :)

Män Som Hatar Kvinnor
Alternatieve titel: Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten

Blijkt een goede film te zijn, heb 'm hier liggen dus maar een keertje kijken. :)

Män Som Hatar Kvinnor
Alternatieve titel: Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten

Blijkt een goede film te zijn, heb 'm hier liggen dus maar een keertje kijken. :)

Zekere de moeite om eens te kijken, hij duurt wel lang maar ik heb me in elk geval geen moment verveeld.

@jOenne: Inderdaad goede film, ben laatst na deel 2 geweest (De vrouw die met vuur speelde) en die was ook erg goed. Geloof ook dat deel 3 deze maand uitkomt.

Overigens is het een verfilming van de Millenium reeks, erg spannende en makkelijk weglezende boeken (voor degene hier die lezen).

the-blind-side-poster.jpg

Wat een prachtige film! :) Echt genoten van deze film. Zeker een aanrader.

Ben benieuwd, vind Sandra Bullock wel tof.

Oja, ik weetn iet of ik het al gezegd had (te lui om terug te bladeren) maar Hachiko a dogs tale lekker laten voor wat het is. Ook al word je gedwongen om te kijken :p, NIET doen. Wat een kutfilm.

Mja twijfelde over die, wilde m ook nog downloaden, misschien toch eens doen.

Deze ook al tijden op m'n pc staan maar nog steeds niet gezien:

thumb_waltz_with_bashir1-1.jpg

spirited_away.jpg

@jOenne: Inderdaad goede film, ben laatst na deel 2 geweest (De vrouw die met vuur speelde) en die was ook erg goed. Geloof ook dat deel 3 deze maand uitkomt.

Overigens is het een verfilming van de Millenium reeks, erg spannende en makkelijk weglezende boeken (voor degene hier die lezen).

Wist niet dat het een trilogie was, ben wel is benieuwd ben ze nu aant downloaden.

Zijn er al goede subs voor?
Dan ga ik 'm nog een keer zien. :P

Waltz with Bashir is erg interessant trouwens.
Die verdient nog een herzien.

Status
Not open for further replies.
Back