Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Joh, een typische 'zondag-middag-op-de-bank-met-een-kater-film' dus. ;)
Dat laatste stukje had ik er misschien eerder bij moeten zetten, maar ik neem aan dat je 'm niet adhv mijn post gekeken hebt.

Gister naar Shutter Island geweest. Wel een heel erg goede film, maar kreeg een beetje het idee dat ik naar a Beautifull mind zat te kijken.

Paar gekopierde dvd'tjes binnen via iemand van ons pap z'n werk! :)
Heb namelijk niet echt veel zin om dat allemaal zelf te doen enz haha.
The Hangover/Inglourious Bastards/Up/District 9/Transformers 2

gewoon slecht, slechte plotwendigen, slecht verhaal, slecht actie en een slechte travolta. alhoewel..het was een verhaal van Luc Besson...dus mss hadden ze het gewoon ook door Fransen moeten laten maken..

Van een Seagal kan ik wel genieten btw.
Die pretendeert ook niet om A te zijn.

Over de film btw...mochten ze het niet islamitisch terrorisme noemen ofzo !? nergens benoemen ze het.

volgens mij heb je wel gelijk :P

Volgens mij kijk jij veel te serieus naar films....
Het is gewoon een leuke actie film wat lekker kijkt. Je moet er niet veel bij nadenken.

Dat is precies waarom ik fan ben van Steven Seagal, van de week was er weer eentje die zich afspeelde in Bananistan 8P

sorority-row-poster.jpg

Zonet gekeken, best een kutfilm. :P Maargoed dat was ook wel te verwachten.

Julien volgens mij kijk jij ook echt letterlijk 10 films per week he? :p

Ik ben net weer klaar met Entourage.....voor de 2de keer :D Echt fucking geweldig die serie!

Julien volgens mij kijk jij ook echt letterlijk 10 films per week he? :p

Ik ben net weer klaar met Entourage.....voor de 2de keer :D Echt fucking geweldig die serie!

Haha nou 10 is overdreven. Meestal wel stuk of 5 :#. Ik ga entourage denk ik ook nog een keer overnieuw kijken. Heerlijke serie, Drama en Arie :W.

Ari gold is gewoon de shit :W Alle personages zijn ook ZO verschillend van elkaar...is gewoon vet :D

Status
Not open for further replies.
Back