This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik heb hem gisteravond deels en vanmiddag het tweede deel gekeken.. Tweede deel is beter, vind het niet echt een bijzondere film in zijn genre..

@Jasper: waar werk je dan?

Ik heb hem gisteravond deels en vanmiddag het tweede deel gekeken.. Tweede deel is beter, vind het niet echt een bijzondere film in zijn genre..

@Jasper: waar werk je dan?

Ben nu ff tijdelijk weer taxi chauffeur in Zoetermeer / Den Haag

Dus das lastig met dit weer

haha ik geloof je wel hoor Maar wat is er dan onrealistisch aan? Viel mij totaal niet op tijdens de film, wat me wel opviel dat het verhaal een beetje vaag was en het einde vrij open was.

haha ik geloof je wel hoor Maar wat is er dan onrealistisch aan? Viel mij totaal niet op tijdens de film, wat me wel opviel dat het verhaal een beetje vaag was en het einde vrij open was.

Ehm naja sowieso. Ze rijden met 1 hummer de stad in met 4 man? Ze laten het voertuig onbemand. Die nieuwe gast in dat pak speelt de rambo etc.

Zaten genoeg stukken in die wel realitisch waren, vond em ook niet slecht ofzo .. Maar toch. Beetje moeilijk om uit te leggen:+

Untergang.

Eindelijk eens helemaal gezien. Het bleek dus dat ik de beste stukken gezien had, de film heeft me toch een beetje tegen doen vallen. De 'oorlogsscenes' in Berlijn zijn slecht; het budget liet weinig toe en dat zie je. De bunkerscenes zijn goed, maar een verfilming van Hitler... Tja, moeilijk om uit te leggen, goede rol van Bruno Ganz, maar Hitler is vrij karikaturaal neergezet vind ik. Ik geloof zelf niet zo in het bijzonder opvliegende, bijna psychopatische gedrag van Hitler. Dat lijkt me typisch een opgespeld predikaat van moralisten die zo de Holocaust en alle andere verschrikkingen makkelijker begrijpen ('Hitler is geen normaal mens, maar een bijzonder geschifte, kwaadaardige smeerlap. Dit figuur is in alle opzichten 'anders' dan wij zelf' etc). Rol van Goebels vond ik erg goed, erg strakke casting. Albert Speer lijkt overigens ook bijzonder veel op de 'originele'

Je moet je wel bedenken dat tijdens de film 'maar dan in het echt' de laatste dagen van Hitler geteld zijn, hij het zelf weet, maar gewoon waanbeelden etc. heeft.

Totaal geflipt en de laatste restjes van zijn droom/zijn rijk kapot gaan..

Vind het niet gek dat zo'n geschifte gast dan bijzonder opvliegend en bijna psychotisch is.

Heb net zelf 'Paranormal Activity' in de bioscoop gezien, man wat een film:
In september 2006 besloot Micah Sloat een camera in de slaapkamer te plaatsen. Zijn vriendin Katie Featherston was er als kind al zeker van dat iets haar 's nachts in de gaten hield en dat iets was terug. De tapes die Micah in de nachten daarna draaide laten zien of ze alleen waren 's nachts... of dat er zich echt iets in het duister van hun huis ophield.

Echt een Blair Witch Project (Handcamera gefilmd) waar je nekharen van overeind gaan staan!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=XLa3yj8-DAM"]YouTube- Sneak Preview - Paranormal Activity - Amsterdam [HQ HD][/ame]
:W

Last edited:
Vandaag echt een fijn pakket binnen gekregen, en hij is gelukkig niet 'onderschept' door de douane, dus is uiteindelijk een prima prijs geworden voor 22 DVD's.

Ik vind hem briljant !

Status
Not open for further replies.