Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Zojuist nog een keer gekeken:

tropa-de-elite-poster.jpg

Blijft toch een mega vette film 8)

old-boy-poster.jpg

Wat blijft het toch een ontzettend sterk, origineel, misselijkmakend, ziek verhaal. Prachtige soundtrack natuurlijk, acteerprestaties top, en de cinematografie is ongekend mooi in deze film. Het laatste deel van de film geeft mij een ontzettend naar gevoel in de maag, ik word er serieus misselijk van...

Wat een geweldige film zeg, net ook gekeken! Kan me aardig vinden in je oordeel, sterk, origineel, misselijkmakend, ziek verhaal. Niet eens zozeer om het feit dat je af en toe wat dingen afgesneden of uitgetrokken ziet worden maar gewoon de gedachte achter de goed doordachte revange! Daarnaast is de cinematografie zoals je al zei ongekend, prachtig. :)

Orphan is ook echt een aanrader.... super vet!

Beetje voorspelbaar wel zo af en toe, maar het geheel is gewoon tof.

Ik ga vanavond, ben ook echt benieuwd... Totaal niet mijn genre qua film's.. Maar je moet alles een keer proberen:P

Syriana.

Tja, één keer zien is misschien wat vlug om dit een meesterwerk te noemen, maar een ongelofelijk sterke film denk ik. Hele goede casting, koppie er bij houden en genieten. Zeer geschikt voor een paar herzieningen.

Vanavond staat ook Good Night and Good Luck op het programma. Ook hier verwacht ik bijzonder veel van en ik heb ook 'Stalker' (russische film) gekregen van een vriend. Er zijn slechtere vooruitzichten voor de liefhebber:)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back