Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Je moet je wel bedenken dat tijdens de film 'maar dan in het echt' de laatste dagen van Hitler geteld zijn, hij het zelf weet, maar gewoon waanbeelden etc. heeft.

Totaal geflipt en de laatste restjes van zijn droom/zijn rijk kapot gaan..

Vind het niet gek dat zo'n geschifte gast dan bijzonder opvliegend en bijna psychotisch is.

Heb net zelf 'Paranormal Activity' in de bioscoop gezien, man wat een film:
In september 2006 besloot Micah Sloat een camera in de slaapkamer te plaatsen. Zijn vriendin Katie Featherston was er als kind al zeker van dat iets haar 's nachts in de gaten hield en dat iets was terug. De tapes die Micah in de nachten daarna draaide laten zien of ze alleen waren 's nachts... of dat er zich echt iets in het duister van hun huis ophield.

Echt een Blair Witch Project (Handcamera gefilmd) waar je nekharen van overeind gaan staan!

YouTube- Sneak Preview - Paranormal Activity - Amsterdam [HQ HD]
:W

Tijdje geleden ook al gezien, gedownload dan.
Film blijft je wel bezighouden iig :P

Er zijn trouwens meerdere einden he, 3 oid..

Zojuist

[ir]http://invictusmovie.warnerbros.com/assets/downloads/wallpaper/1024x768/Invictus_Wallpaper_1_1024x768.jpg[/ir]

Gezien. Morgan Freeman speelt weer echt uitstekend! De rol van Mandela is heel correct, maar het verhaal verder is erg Amerikaans en vooral heel erg geromantiseerd. Maargoed dat maakt de film wel lekker wegkijken & een geeft het een lekkere feelgood!

Tijdje geleden ook al gezien, gedownload dan.
Film blijft je wel bezighouden iig :P

Er zijn trouwens meerdere einden he, 3 oid..

Klopt ja, weet trouwens alleen het einde dat wij hadden..

Dat wicht loopt naar beneden, begint zijn naam te gillen. Hij erachteraan en dan hoor je een soort van schermutseling. Dan bonk bonk bonk op de trap. En dan knalt hij fucking hard tegen de camera (Waarbij ik dus echt met m'n kop door het plafond zat ongeveer :D).

Wat is er verder nog aan eindes dan?

Heb hem tijdje terug ook gekeken.

Bij mij was het dat dat wijf idd naar beneden loopt.
En dan word die kerel wakker, hupla ook naar beneden.
Hoop geschreeuw etc verder.
Komt dat wijf naar boven lopen, helemaal onder het bloed met een mes in haar handen.
Gaat zitten naast het bed, beetje heen en weer knikken.
(ondertussen al dag) Vriendin van haar belt een paar keer etc.
ongeveer 24 uur later,(wijf zit nog steeds heen en weer te knikken) politie inval.
Politie naar boven, vinden het wijf
Wijf wilt ze aanvallen, knallen ze het wijf overhoop.

Zo liep het af bij mij igg.

Wel goeie schrik film zeg, gvd 8P

Last edited:
@ Wouter

Idd, dat is ook de 'amerikaanse' versie, die draait ook in de bioscopen.
En die aerox zegt, die heb ik ook gezien.
Moet wel zeggen dat dat eind een stuk minder eng is.

old-boy-poster.jpg

Wat blijft het toch een ontzettend sterk, origineel, misselijkmakend, ziek verhaal. Prachtige soundtrack natuurlijk, acteerprestaties top, en de cinematografie is ongekend mooi in deze film. Het laatste deel van de film geeft mij een ontzettend naar gevoel in de maag, ik word er serieus misselijk van...

Status
Not open for further replies.
Back