Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Avatar, visueel echt een plaatje, Imax 3D is echt supervet! Maar het is gewoon mijn genre niet. Het verhaal doet me helemaal niks, omdat het gewoon niet realistisch is, verder is heeft het een verhaallijn die al te vaak is verfilmd, en het moraal ligt er dik bovenop, als vond ik dat niet zo storend. Ik zeg kijken, alleen omdat het visueel zo mooi is.

Neej natuurlijk is het ook niet realistisch, het is een fantasiefilm8P

Vanmiddag gezien op Blu-ray;

Inglourious-Bastards-2009-Cd-Cover-4829.jpg

Alle credits trouwens naar bovenstaande acteur (Christoph Waltz) wat speelt hij toch een geweldige rol. Verder natuurlijk een buitengewoon vermakelijke film. En wat ik zo sterk/ goed vind is dat er in de juiste taal wordt gesproken.

Vanmiddag gezien op Blu-ray;

Inglourious-Bastards

Alle credits trouwens naar bovenstaande acteur (Christoph Waltz) wat speelt hij toch een geweldige rol. Verder natuurlijk een buitengewoon vermakelijke film. En wat ik zo sterk/ goed vind is dat er in de juiste taal wordt gesproken.

die is toch pas in januari op blu-ray te verkrijgen?

die is toch pas in januari op blu-ray te verkrijgen?

Heb de limited editon geïmporteerd uit de UK. De release in Nederland staat voor 21 januari inderdaad.

Ben op de helft van OldBoy, had hem al gezien, maar ik vind het wel een toffe film.

Gisteren ook naar Avatar geweest, zeker een aanradertje.
Gaat niet vervelen ondanks de lengte van de film en zit grafisch super in elkaar!

Oei die heb ik echt al een half jaar geleden gezien. Heeft laatst een prijs gewonnen geloof ik. Vond hem ook anders.

Soowww vette shit zon synthesizer:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Fne0oIEv-WI&NR=1"]YouTube- That Vangelis bladerunner sound...[/ame]

Avatar gisteren gezien, vind t echt een vette film:)

Net ook gezien in de bios in 3D, erg coole shit zo met dat 3D. Het viel ook niet op op die manier dat het er redleijk geanimeerd uit zag. Pas op het laatst, toen dat 'wezen' bij de 'held' uit de film kwam. Toen zag je ff dat het er toch wel nep uit zag. Maar zo in het bos en zo... Erg mooi hoor!

Ook maar es een BluRay speler aangeschaft :P nu beetje m'n favo films bij elkaar sprokkelen op BD..... je kan toch bijna nergens heen met dit weer. Ook m'n werk gaat niet door, al m'n collega's zitten thuis uit hun neus te vreten. Dus lekker film kijken :P

Status
Not open for further replies.
Back