Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Besteld;

cat_STEWIE_HEAD_OUTERBOX_v2.JPG

41%2B-%2B3wjusL._SL500_.jpg

:W!

Das Weisse Band. (winnaar goude palm in Cannes dit jaar)

Duurt 2.5 uur en ik heb er echt totaal, helemaal niks, nada van begrepen. Compleet mysterie, waarbij elke scene iets wil duidelijk maken maar ik dat zelden kon doorgronden. Dan duurt 2.5 uur bijzonder lang:p

Das Weisse Band. (winnaar goude palm in Cannes dit jaar)

Duurt 2.5 uur en ik heb er echt totaal, helemaal niks, nada van begrepen. Compleet mysterie, waarbij elke scene iets wil duidelijk maken maar ik dat zelden kon doorgronden. Dan duurt 2.5 uur bijzonder lang:p

En biedt IMDB nog wat hulp?

Gister gezien:

blinde-side.jpg

Prima film met goed acteerwerk van Sandra Bullock en Quinton Aaron (de grote neger).

Vandaag begonnen aan the Notebook maar na half uur uitgezet omdat ik mn aandacht er niet bij kon houden :p

Toen maar overgestapt op: the Perfect Getaway

watch-A-Perfect-Getaway.jpg

In het begin denk je matige film maar er zit een leuke twist in waardoor het opeens toch wel een vermakelijke film wordt.

De makers MOETEN gewoon wel continu high zijn geweest bij het maken van de serie, gvd zeg. Heb toevallig vandaag een groot deel van S03 gekeken.

Gisteravond Moon gekeken.. Ook al was ik echt zo brak als een hond, film hield me er bij.. Vond het een vette film met een leuke wending :)

Law abiding citizen gezien, maar kon er niet echt warm van worden. Slecht plot, had hem zelf al bedacht voor die kwam zeg ma, dan is het geen leuk eind. Vond de actie ook wel meevallen. Had een Die Hard gevoel verwacht maar kreeg een heel ander gevoel bij.

En biedt IMDB nog wat hulp?

Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet het idee dat veel mensen wat specifiekere ideeen hebben over het hoe en wat van de film.

Dat het over de opkomst van het fascisme gaat en hoe dat psychologisch een beetje tot stand zou moeten komen, zover ben ik zelf inmiddels wel. Het vrij fragmentarische karakter van de film zorgt ervoor dat alle losse delen ook iets specifieks zeggen (lijkt me), maar mij zei dat bar weinig:D Jammer

Dame wilde Orphan zien en omdat ik écht niets anders kon vinden/bedenken maar zitten kijken.
Weet gelijk weer waarom ik dat soort films nooit meer keek. :+

Status
Not open for further replies.
Back