Vanmiddag btw Gamers gezien. Gekeken omdat Dexter erin zit, maar dat was dan ook het enige coole vd film. Hij deed het erg goed, maar de rest vd film was zwaar onder de maat. Het begon wel hoopgevend btw, het zag er mooi uit, maar het verhaal ontwikkelde zich niet echt net als de karakters.
Net terug, wel een beetje een cheesy/cliché verhaal (maar dat had ik van te voren al gehoord) maar het ziet er echt heeel vet uit! Vooral dat 3D erbij, echt pure kwaliteit!
Avatar, visueel echt een plaatje, Imax 3D is echt supervet! Maar het is gewoon mijn genre niet. Het verhaal doet me helemaal niks, omdat het gewoon niet realistisch is, verder is heeft het een verhaallijn die al te vaak is verfilmd, en het moraal ligt er dik bovenop, als vond ik dat niet zo storend. Ik zeg kijken, alleen omdat het visueel zo mooi is.
Ben het met Erik eens, Gisterenavond ook in Pathe geweest. Supermooi gemaakt en een hele belevenis. Verder erg standaard allemaal, Thuis met een dvd is het een kutfilm denk ik
Dat Paddo-bos was echt vet in 3D, echt zo'n space-trip-bos, met al die kleuren en blacklightachtig licht, volgens mij als je daar paddo's gebruikt maak je wat mee