This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Op de terugweg ben ik toch mega gaar dus kan ik lekker slapen in de bus, zo was het afgelopen jaar tenminste.

Meerdere keuzes ofzo:

- samen met mattie naar een ver warm land
- met meerdere matties naar een minder ver warm land
- terschelling
- tjechie

En dat is in volgorde van 1e keus naar laatste keus.

10 Dagen Lloret de Mar met de bus. Waarvan er dus 8 volle dagen overblijven. We gaan met 8 man.

2 weekjes chillen @ Gran canaria, ff kijken of je daar ook een beetje kan uitgaan, volgens mij wel. Salou/lloret enzo vindt ik nix...

2 weken met GoGo naar Siofok (Hongarije) aan het Balatonmeer. Schijnt hip te zijn en goedkoop zuipen. Ik ben benieuwd.

Blankenberge raad ik zeer af, vooral camping aka strafkamp Jamboree

Ik wil naar griekenland...Kos, Rhodos of Kreta...

waar en waarom? ?

Ik ga met me wijfie, en we gaan 11 dagen. Beetje strand liggen, gezellig stadje, en een beetje naar de disco enzo...

tsja ben om te feesten alleen op kreta geweest, erg goed bevallen, goede sfeer, lekkere wijven....veel lekkere wijven! 8) had het wel naar mijn zin daarzo! Eén dezer dagen weer boeken, voor Chersonnissos, nou al weer zin in! :W

[edit]ow wacht zie nu dat je met je vriendin gaat, tsja dan weet ik het niet

Rhodos ofzo, ben er met mijn ouders geweest toen, aardig saai...maar wel flex om met je girl te gaan!

Plannen gewijzigt:

Appartement Bahia Dorada/Iris in Salou
10 dagen (16 juli t/m 25 juli)
319€ pp
In centrum, 150m van strand
16 man

Ik ga 17 juli met vliegtuig (easyjet, 108 euro) na, komen tegelijk aan. Met bus terug.

Heb ook al zin in Chersonissos 8)

7 Juli weg, en 12 dgn meen ik.

500 € met alle toeslagen/ verzekeringen erbij.

15 dgn malia (kreta)

We gaan met ze vieren,beetje strand liggen,beetje uitgaan enz.
van 30 juli tot 14 aug ofzo

Appartement danaides

Originally posted by Lennox
Appartement Litea (via GoGo tours)

Meeste is nu al uitverkocht zag ik.

Je zit op het zelfde vliegtuig als ik , wij zitten in Alexandra, beetje gaar, maar dat maakt verder niet uit

10 daagse Busreis Salou met GoGo tours
12 juli vertrekken
Los Peces zitten we in met zijn 6en

Ik heb er best zin aan... eerste keer Salou