Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Hier geen last van :D


nja ben blij als ik in de auto zit op weg naar huis offcourse, maar als ik eenmaal relaxt bij zit en door het boekje blader krijg ik alweer zin in het volgende feest :p
 
Last edited:
Blaaa....

Vanavond naar feestje geweest hiero in de buurt. laaste 2 uur speedcore/terror heb me er eigenlijk prima op uitgeleeft. Was er nooit zo van maar dit heeft me aardig vermaakt.

Was ook heerlijk sfeertje. Het was net of je alleen met vrienden daar was. Iedereen babbeltje maken met elkaar enzo en gezellig doen. Heb zelde zo leuke sfeer meegemaakt.
 
Gister @ Drum&Bass feest geweest in de Simplon in Groningen.

Beetje veel jeugd (<18 jaar). Voor de rest wel ziekelijk vette muziek :#
 
pff... moet er niet meer aan denken. Vind een feestje wel leuk maar niet te vaak! Heb meestal de terug weg in de auto er alweer spijt van. Maar als ik weer een beetje opgeknapt ben vond ik het altijd ook wel weer vet!

Ik heb dat echt precies zo! Als ik dan in de trein zit oid denk ik van; was ik maar thuis gebleven :p Maar als ik dan geslapen heb etc vond ik 't wel supervet :#
 
Gister @ Drum&Bass feest geweest in de Simplon in Groningen.

Beetje veel jeugd (<18 jaar). Voor de rest wel ziekelijk vette muziek :#

Was hier bij pendulum ook al het geval.. Denk dat het een soort hype is geworden onder de alto/emo's
 
Gisteren koninginnedag in A'dam, en WAT een mega vet feest was het!!!
Kan nu al niet meer wachten op volgend jaar!
 
Beste Martijn,

Na controle van je gegevens is gebleken, dat er geen reservering heeft plaatsgevonden.
Er zijn helaas geen tickets meer beschikbaar voor Defqon.1.

Het bedrag hebben we gevonden. Graag willen we je rekeningnummer ontvangen waarop we dit terug
kunnen storten. Vermeld hierbij je klantnummer -------



Met vriendelijke groet,


Customer Services TicketOnLine


daar Kon zelfs nog geen sorry van af. +pippi+
terwijl ik ze om 13:04 heb gekocht:L
 
Ja, baal er echt gigantisch van. Had echt niet gedacht dat het zo hard alweer zou gaan, nu maar even kijken hoe we er dan gaan komen :(
 
Present op 13/07 te Ibiza:W

198442_original.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top