Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
WAT een batlles he :~! Als ik maten mee krijg wat er wel inzit gaan wij hier ook gewoon heen!

Btw met wie ga je naar lowlands Joris?
 
Sprak zaterdag iemand die nog een kaartje overhad. Maar die verkoopt ie volgens mij voorlopig nog niet. Het kan zijn dat er nog iemand meegaat namelijk. Zal het eens aan hem vragen hoe dat nou zit, maar houd je er niet aan vast, want ik denk dat er wss nog iemand meegaat :)
 
Ben echt benieuwd hoe die battles er uit gaan zien/horen. Dit word dus een feest waar ik van begin tot eind van ga genieten en ga meemaken.
 
Ik heb de dag erna meteen weer zin in het volgende feest :D

Ieder weekend hoeft van mij niet, maar om de 3, 4 weken vind ik wel best. En is financieel ook wel leuk te houden dan.
 
pff... moet er niet meer aan denken. Vind een feestje wel leuk maar niet te vaak! Heb meestal de terug weg in de auto er alweer spijt van. Maar als ik weer een beetje opgeknapt ben vond ik het altijd ook wel weer vet!
 
Ff beetje hulp nodig,
gezien mijn portomonee twijfel ik tussen Nightmare outdoor en Ground Zero
Ik kan niet kiezen:'(
 
Hebben jullie nu niet dat je er na een feestje er even genoeg van hebt?

Soms wel, maar meestal geen last van.

Toevallig na inqontrol wel ff dipje gehad. Maar dat komt ook meer door de shizzle. Maar meestal niet hoor.

Ben ook al vaak zat 2 dagen naar feesten geweest:P.
 
Soms wel, maar meestal geen last van.

Toevallig na inqontrol wel ff dipje gehad. Maar dat komt ook meer door de shizzle. Maar meestal niet hoor.

Ben ook al vaak zat 2 dagen naar feesten geweest:P.

Ik heb dat dus ook. Zit ik helemaal lam in de auto. Denk ik bij mezelf was dit nu echt nodig? Later als ik weer een beetje opgeknapt ben vond ik het zeker vet!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top