Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Club r_AW uiteraard! :#

kijk vooral erg uit naar Lowroller en Dither!

Meander en Tapage ben ik wel benieuwt naar....
Meander is trouwens een alias van Ophidian :)
 
Masters of Hardcore belgie. Ben benieuwd wat ik er van moet gaan verwachten. Maar zal me ongetwijfeld wel vermaken:#
 
Qlimax begin ik niet meer aan. Vorig jaar zo tegen gevallen :X
Zul je net zien dat het dit jaar weer geweldig is als 2 jaar geleden.
 
Niels (zo heet je toch:D?), je hebt helaas (waarschijnlijk) gelijk wat Thunderdome betreft|(
Drokz is er nu bij als laatste naam, zeggen ze. Ik hoop nog steeds op een verrassing:X


Mensen nog plannen voor aankomend weekend?
Frenchcore s'il vous plaît in de Crystal Venue in Culemborg. Wordt mijn eerst echte frenchcore feestje en eerste keer in de Crystal Venue dus ben benieuwd.
Mooi tot 8 uur in de morgen doorgassen:#
 
Niels (zo heet je toch:D?), je hebt helaas (waarschijnlijk) gelijk wat Thunderdome betreft|(
Drokz is er nu bij als laatste naam, zeggen ze. Ik hoop nog steeds op een verrassing:X



Frenchcore s'il vous plaît in de Crystal Venue in Culemborg. Wordt mijn eerst echte frenchcore feestje en eerste keer in de Crystal Venue dus ben benieuwd.
Mooi tot 8 uur in de morgen doorgassen:#

Niels is het ja :)
Ik zei het toch ;-) Ik ben bang dat TD niet zo heel bijzonder wordt dit jaar. Het mag dit jaar niet 'floppen' schijnbaar (misschien financiële tegenvaller van vorig jaar?). Volgend jaar is het 20 jaar TD. Schijnt dat ze dan weer wel flink groot willen uitpakken.
Maargoed, wat ik hier loop te ouwehoeren zijn alleen speculaties.. ;)

Chrystal Venue is echt een super locatie! Geluid gaat daar snoeihard (oordoppen zijn geen overbodige luxe!) Personeel is erg vriendelijk, incl beveiliging

Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik ga doen met feestjes :') Ik kreeg al een aanbod om mee te gaan naar qlimax, maar dat gaat 'm toch echt niet worden..
 
Qlimax begin ik niet meer aan. Vorig jaar zo tegen gevallen :X
Zul je net zien dat het dit jaar weer geweldig is als 2 jaar geleden.

Podium staat in ieder geval weer zoals voorheen. Ze beloven in ieder geval dat het weer een duistere qlimax gaat worden zoals eerst :)
 
Ach dat roepen ze toch elk jaar...

Op Thunderdome zit ik nou ook wel een beetje te zeiken, maar 17 december sta ik er gewoon weer:7
 
Geen qlimax meer voor mij, scheit volk.. En ik stoor mij echt never aan de mensen die er rond lopen maar bij qlimax dus wel..
En hardstyle ben ik ook niet meer echt fan van..

Echt fucking veel zin aan Pandemonium!!!
 
Ja nu wel weer, laatst waren er weer kaartjes beschikbaar. Achja ben meer van de hardcore en MOH valt ook zelfde dag. Pandemonium ook echt veel zin in :D Word volgens mij wel top feestje :)
 
haha, een hoop bekenden van me moeten er ook ineens vanaf voor de normale prijs :p

Ik heb er wel gruwelijk zin in.
Ook fijn dat er maar 1 zaal is, verdwaal ik een keer niet 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top