Frenchcore s'il vous plaît in de Crystal Venue in Culemborg. Wordt mijn eerst echte frenchcore feestje en eerste keer in de Crystal Venue dus ben benieuwd.
Mooi tot 8 uur in de morgen doorgassen:#
Masters in België was vorig jaar niet zo speciaal. Hopelijk voor degene die gaan dat het dit jaar beter is.
Heb wel moeilijk veel zin in Frenchcore alstublieft morgen
Ja ik heb me daar vorig jaar ook prima vermaakt, maar dat lag meer aan onze uber flauwe stemming waar we in waren dan een de sfeer daar:winner:
Heb me daar echt kapot staan lachen om de domste dingen, prachtig8P
Nou we gaan last minute toch naar Qlimax 8P Vergeten kaartjes te kopen voor Moh had gedacht dat niet uitverkocht zou raken. Mijn broertje is nu Qlimax kaartjes ophalen hier in de buurt en rijden zo richten Arnhem. Ben eens benieuwd
Van daar dat ik je nergens kon vinden
Masters... Weet niet wat ik er van moest vinden. Zoiezo erg kleine locatie, geluid daarintegen was weer wel goed. Maar wat een volk daar rondloopt in tegenstelling tot wat je op een nederlands hardcore feest ziet. Wereld van verschil :#
Haha ja , ik was met mn wazige kop nog aant kijke of ik jou nergens zag. Terwijl je op moh was hahaha . Net op terug weg aangehouden op snelweg. Blazen. Natuurlijk de p van prima pep haha