Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Gvd weer maar 1 zaal op Thunderdome??:mad:;(
Dacht ze plakken er nog een dikke industrial line-up tegenaan voor een ander zaaltje.

Las trouwens wel ergens dat er volgende week een hele rits dj's bekend gemaakt zou worden voor Thunderdome. Weet nou niet meer of dat een officeel bericht was of dat iemand dat zei op Partyflock. Hopelijk komen er toch meer namen bij dan alleen Drokz;(
 
Waarom dan uitgerekend Hardbass? Zijn een heeeeeleboel feesten waar ik 10x liever heen ga.

Nog iemand uit 't oooooosten die morgen naar Dangerouzmind gaat? :p


Altijd wel goed bevallen en niet te ver weg. Wat voor feesten komen er nog meer dan?
 
21 januari XQ Noisecontrollers in de HMH

bijna jarig dan, hmh en noisecontrollers waren paar jaar terug wel van het betere beuqwerk..
Epic win!
'Fuck the Noisecontrollers!' ^^

Nu nog mensen zien te regelen.. Is de laatste tijd ook hopeloos... :/

@ Loek, ik hoop het ook, maar het is niet zo. (of mijn bron moet daarvan niet op de hoogte zijn (wat ik hoop :p))
Hij wist ook niet wat ze precies van plan zijn. 1 Zaal in de fucking Jaarbeurs is ook niet echt de moeite..
 
Siep waar houd je van hardcore of hardstyle?

Als je van hardcore houd bijvoorbeeld thunderdome
https://partyflock.nl/party/207271:Thunderdome.html

Maar Hardbass is ook nooit weg.

Ben idd meer van de hardstyle. ben een keer op thunderdome geweest 6 jaar terug. maar mn vrienden zijn ook meer van de hardstyle. meestal gaan we naar defqon.qbase.hardbase.qlimax.mysteryland al vind ik qlimax wel de minste de afgelopen 2 jaar. sensation black ben ik ook nog wel geweest.
 
21 januari XQ Noisecontrollers in de HMH

bijna jarig dan, hmh en noisecontrollers waren paar jaar terug wel van het betere beuqwerk..
Epic win!
'Fuck the Noisecontrollers!' ^^

Nu nog mensen zien te regelen.. Is de laatste tijd ook hopeloos... :/

@ Loek, ik hoop het ook, maar het is niet zo. (of mijn bron moet daarvan niet op de hoogte zijn (wat ik hoop :p))
Hij wist ook niet wat ze precies van plan zijn. 1 Zaal in de fucking Jaarbeurs is ook niet echt de moeite..

Daar moet ik heen dus !

@ Siep, dat vind jij ook wel vet... HMH is toch wel een van de beste indoor locaties.
 
@ Loek, ik hoop het ook, maar het is niet zo. (of mijn bron moet daarvan niet op de hoogte zijn (wat ik hoop :p))
Hij wist ook niet wat ze precies van plan zijn. 1 Zaal in de fucking Jaarbeurs is ook niet echt de moeite..

Was vorig jaar ook:mad:
 
Anthem Moh The Depts of Dispair

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=99Rt2pbxgVc&feature=share"]Angerfist - The Depths Of Despair (Official Masters Of Hardcore 2011 Anthem) - HQ Official - YouTube[/ame]

Nog mensen van hier die gaan?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top