Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Je komt daar toch niet voor r&b? Was een mooi moment om drinken te halen en ff te kijken in die andere zaal
@ Intercooler, Ruffneck is dat als ik het goed heb :)

Je kan veel zeggen maar k heb je toch ook gewoon op je plek zien staan, ook toen je terug kwam met Fanta :+ toen Darkraver draaide. Of je moet t over t begin hebben, dat hij THC draaide.
En nee kom daar niet voor maar neemt niet weg dat hij goed draaide :)

@Arne +1.
 
Je kan veel zeggen maar k heb je toch ook gewoon op je plek zien staan, ook toen je terug kwam met Fanta :+ toen Darkraver draaide. Of je moet t over t begin hebben, dat hij THC draaide.
En nee kom daar niet voor maar neemt niet weg dat hij goed draaide :)

@Arne +1.

Over t begin heb ik het idd

line-up van ons feestje is bekend gemaakt!

http://partyflock.nl/party/212580:Core_Construction.html

gewoon komen dus! :#

Salvage!
Vet! Die dude had bijna onze contest gewonnen :p Die keren dat ik hem gehoord heb zat ie wel rond de 200bpm ^^
 
Jammer dat het zo ver weg is!
Voor Dr Peacock wil ik best even in een trein zitten, maar dit is iets té helaas.
Zie nu ook de eindtijd, treinen wordt hem dus sowieso niet.
 
Jammer dat het zo ver weg is!
Voor Dr Peacock wil ik best even in een trein zitten, maar dit is iets té helaas.
Zie nu ook de eindtijd, treinen wordt hem dus sowieso niet.

ja helaas, we hebben ons best moeten doen om het tot 3 uur te krijgen.
volgende keer wel een andere locatie denk ik :)

Franky gaat het nog druk krijgen op 2 area's tegelijk :p

rennen zal die :#

kaarten zullen spoedig gewoon te krijgen zijn via paylogic :)
 
zaterdag Kings of Hardstyle in t beursgebouw in Eindhoven.. achjah, voor die 7,5 euro per kaartje valt t nog wel te riskeren..
 
Zaterdag kaarten verkoop hardbass! Zin in, echt lang geleden dat ik ben geweest. Precies een jaar. Verder geen feestjes gehad...
 
Zaterdag kaarten verkoop hardbass! Zin in, echt lang geleden dat ik ben geweest. Precies een jaar. Verder geen feestjes gehad...

Waarom dan uitgerekend Hardbass? Zijn een heeeeeleboel feesten waar ik 10x liever heen ga.

Nog iemand uit 't oooooosten die morgen naar Dangerouzmind gaat? :p
 
Waarom is mij nog steeds een raadsel :p

dit jaar was dat wel nice, beetje jammer dat ze partyraiser in de early basement hebben geschopt voor de 14e..

Laatste naam voor Thunderdome volgende week is mister Drokz himself :D Twijfel alleen wel hard of ik moet gaan, het wordt maar 1 zaal en de line-up vind ik niet TD waardig..
(bron TD radio medewerker)

Misschien wel naar loudness ^^ en 17 maart sowieso Reverze :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top