Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Was trouwens mijn eerste keer Time-out maar zeker niet de laatste. Alleen die tent is een aardig doolhof als je niet nuchter bent. Wel een half uur naar een wc aan het zoeken geweest. Toen was het daar uiteindelijk zo druk dat ik dacht houd het wel uurtje op tot het klaar is.

YES! Tatanka zatox en art of fighters :)! Word wel gezellige bende denk! Ik heb een geblokte blauw rood achtige blouse aan sebas!! En loop alsof ik knakworsten onder de armen heb!! :P

Gister met m'n zatte kop gezegd dat ik wel meeging naar Frenchcore s'il vous plaît, maat heeft meteen tickets gekocht. Nu kan ik dus niet meer terug:)
Toch nog een feestje voor Thunderdome dus.

Pussy Lounge was fucking geniaal!
Ontzettend veel oude jumpplaten gehoord van rond 2005/2006 :D

Darkraver was een aardige fail :') Paul en Mental theo hebben er wel een lekker tempo in gegooid ^^
Heb echt ontzettend gelachen met de groep die bij ons in de buurt stond, wat een droeftoeters :#

Uhuh, alleen in het begin toen Zatox er was amper ruimte om te bewegen.. Dat was wel jammer.

Maar toen iedereen een beetje vaag begon te worden en rondjes ging lopen werd de dansvloer gelukkig wat leger :+

K vond Darkraver op Pussylounge heerlijk draaien. Jammer net Paul Elstak gemist. Maar k maak t goed met m door 24-12 naar B2S te gaan :+

Vind die paul elstak echt een mong0l, maar da's persoonlijk. Godfather of hardcore, me reet

Try Before You Die afgelopen vrijdag zeker geslaagd. Wat een discotheek zeg, gruwelijke zalen. Heel de dag in de HC geweest.

Ook Bartj en Superspnl nog gemeet.

DJ Paul staat samen met DJ Rob echt wel aan de allereerste basis van de hc scene, wat je van hem vindt moet je zelf weten maar godfather is wel een passende naam dacht ik zo.

Status
Not open for further replies.
Back