Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Op Wish geen druppel!
Magic Show was en kleine stage, maar zeker de beste sfeer van het hele festival. De hele dag ging het los met als hoogtepunt the rebelz, adaro & chain reaction. Relaxte gasten ook trouwens, rebelz zo dronken als een toeter :#

AOF & endymion was opgedeeld volgens mij.. Eerst Endymion en erna AOF. Het einde ging toch lekker het gas erop ^^

Ik ben ook 2 dagen op WISH geweest. En ik vond het echt super. Menthal theo b2b met paul elstak was ook :winner:
 
Vorig jaar waren er wel een aantal hondjes bij Dreamfielfds ja :p

Veel plezier allemaal! :# Ik heb er zin in! :W
 
Zo terug van Free festival.

Prima feestje met heerlijk weer, zelf helaas halve dag met maagkramp langs de kant gezeten maar gelukkig laatste uurtje nog ff kunnen knallen.

Toch leuk een keer als BOB mee gaan :)
 
Dreamfields was practig! Ben al bij zoveel festivals geweest maar dit was voor mij toch wel 1 vd leukste/gezelligste! Echt mega genoten van alle andere muziek dan hardstyle.. Echt DIK!
Afsluiten @ Angerfist was de bom, alleen was het halve uurtje natuurlijk veel te kort !:(

Straks naar free festival!
 
Dreamfields was echt nice! Alleen kakte ik rond half 9 compleet in. Last van m'n benen, koppijn.. Dus hele tijd op 't gras gelegen en de laatste 3 kwartier in de auto :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top