Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Zaterdag WisH!
Artiestenbegeleiding bij de hardstyle, raw hardstyle of de hardcore stage :P ^^

Vanavond + morgen eens slaap inhalen. Ik heb gewerkt vandaag, maar ik heb nog nooit zoveel koffie en energiedrank naar binnen gegoten op 1 dag....

Als ik dan dat filmpje zie van The Gathering wil ik gelijk weer terug. hehe...

Last edited:
Ik was er ook:# voor de eerste x, maar vond et echt mega!

We hadden een leuk ploegie(man of 10), vanaf een uur of 4/5 was et in mijn ogen zomaar 11u..
Met vet veel lui staan praten/ouwehoeren, volgende dag berichten krijgen van een chick die ik daar blijkbaar had ontmoet:P pannekoek van een gozer opvreten, met rare Hagenezen staan stuiteren.. jammer dat ik verder geen bekenden heb gezien, volgende x beter!

Ik was er ook:# voor de eerste x, maar vond et echt mega!

We hadden een leuk ploegie(man of 10), vanaf een uur of 4/5 was et in mijn ogen zomaar 11u..
Met vet veel lui staan praten/ouwehoeren, volgende dag berichten krijgen van een chick die ik daar blijkbaar had ontmoet:P pannekoek van een gozer opvreten, met rare Hagenezen staan stuiteren.. jammer dat ik verder geen bekenden heb gezien, volgende x beter!

Volgens mij heb ik jou nog wel gespot bij red:D Met nog 2 gasten erbij dacht ik. Zat zelf ff voor pampus tegen de zijkant van de bar aan :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=lrAKJ_EJzbg&hd=1"]Defqon.1 Festival 2012 - The Gathering - YouTube[/ame]

Toch wel erg jammer dat ik het gemist heb...

Haha nee wist t niet zeker, geen zin om voor lul te staan:D Funk ook niet gezien nee..

Ach, ik heb zeker 10 min tegen een nederlander in het engels lopen ouwehoeren (en hij ook) omdat we beiden van elkaar dachten dat we buitenlands waren.. :')

Status
Not open for further replies.
Back