Morgen Mischien toch maar Bassrullers. Wel weer pokke end rinden zeg Maarja werd weer eens tijd voor een feestje,
+1
DefQon Australië is wel een droom voor mij hoor...
Echt he.. Net even bekeke wat het zou kosten.. kleine 1100 euro voor vlucht.. 550 euro voor 4 persoonskamer een week lang.. stond alleen niet bij of die 550 per persoon was
daar in tegen zijn er wel ergens niet-officiele berichte dat als je jeNL paspoort laat zien je gratis naar binne mag
Dat was gewoon officieel aangekondigd en was dus inderdaad zo afgelopen 2 jaar geloof ik.daar in tegen zijn er wel ergens niet-officiele berichte dat als je jeNL paspoort laat zien je gratis naar binne mag
Blijf ook thuis, 2x op een feest gestaan en vind dat echt niks.
Qountdown niks? Daar ga ik heen iig
Dat was gewoon officieel aangekondigd en was dus inderdaad zo afgelopen 2 jaar geloof ik.
Verder vind ik Defqon hier in Nederland al een veelte hoog 'dagjesmensen' gehalte hebben. Dat is in Australië nog erger volgens mij. Ik pas+ralf+
Volgende week Frenchcore s'il vous plaît:~:7
Verder vind ik Defqon hier in Nederland al een veelte hoog 'dagjesmensen' gehalte hebben. Dat is in Australië nog erger volgens mij. Ik pas+ralf+
Wat zijn hier eigenlijk de plannen voor NYE?
Maar een aantal vrienden van me gaat dat helaas wat te hard. Wordt ws dus water bij de wijn en dit:
Bass Events NYE