Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Had heel erg koppijn en ben v/d week ook ziek geweest dus dat zal er wel mee te maken hebben :p

Ja Bart, ik word zondag alweer 23 :7
 
Dreamfields zeer tof!
Ik kreeg op het laatst ook koppijn was ook de eerste keer dat meer dan 2 heb gehad, misschien lag het daaraan.
Ook echt genoten van Crypsis vs Radical
 
Uiteindelijk toch niet naar Dreamfields gegaan, alleen chauffeur gespeeld..

Geniaal al zeg ik het zelf, paar van die vage koppen in de auto op de terugweg die de grootste onzin uitkramen, constant vergeten wat ze willen zeggen etc. etc. :+

Heb me goed vermaakt! :D

De boys hadden ook nog een videocamera mee voor een 'documentaire', gisteravond nog even teruggekeken, prachtig!

Filmpjes van de Xxelerator stage zagen er wel dik uit trouwens! Toch wel een beetje spijt dat ik niet gegaan ben :p
 
Nog iemand van hier zaterdag naar Daylight toevallig?
https://partyflock.nl/party/217632:Daylight_Festival_2012.html

Is dat komende zaterdag al?! Misschien wel.
Planning tot nu toe Dominator of the Qontinent. (Of Tomorrowland, ligt eraan of ik er met mn stage binnen kan komen)
Decibel
Ground Zero
QBase
En ik wil naar XXlerator in Ibiza. Moet alleen nog reisgenootjes hebben :p

Sensation was VET! Nja, de show dan. Die muziek zeg...
Dat mensen dat leuk vinden, onbegrijpelijk. Wat een takkeherrie. Heb het na 't werk maar op een (grateloos) zuipen gezet..
Heb me niet verveeld.. :+

1c48g.jpg


En een hoop mooie (buitenlandse) vrouwen daar, ongekend! Defqon was er niks bij 8P
 
Last edited:
Ja is aankomende zaterdag al. Was vorig jaar echt een geweldig feestje ondanks dat het niet heel groot is. Lekker sfeer en geen gezeur van gestamp in de blubber :p
 
Is dat komende zaterdag al?! Misschien wel.
Planning tot nu toe Dominator of the Qontinent. (Of Tomorrowland, ligt eraan of ik er met mn stage binnen kan komen)
Decibel
Ground Zero
QBase
En ik wil naar XXlerator in Ibiza. Moet alleen nog reisgenootjes hebben :p

Hier Qontinent en QBase ook in de planning +ralf+.
En met |Roy| volgende week eens de mogelijkheden voor XXlerator Ibiza bekijken :)
 
Ik had ook al gezocht. :( Die sets van Radical Redemption en Geck-o & Thera had ik graaaaaaag nog een keer gehoord.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top