Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Ideaal Thunderdome in Jaarbeurs! Kan ik de boel mooi vast verkennen tijdens Thrillogy want mijn laatste feest daar was Shockers 2002. ^^

Scheelt weer rondjes lopen tijdens Thunderdome. :p
 
Haha, miss kunnen we wel wat regelen met de camping.. Sneaky ofzo.. Haha.. Kun je alleen niet slapen :D!
Zaterdag op zondag hoeft dat ja ook niet!
 
Ik heb echt teveel op de planning :p
Dominator gehad,
camping decibel (caravan gelukkig ipv een tentje net als op defqon..)
q-base
syndicate
Coone & the gang (hangt af van de line up, in 2007 wat het echt knetterdik! :D)
thrillogy, qore 3.0, nightmare of thunderdome. TD iig sowieso ^^

ienemienemutte denk ik :+
 
Ik heb echt teveel op de planning :p
Dominator gehad,
camping decibel (caravan gelukkig ipv een tentje net als op defqon..)
q-base
syndicate
Coone & the gang (hangt af van de line up, in 2007 wat het echt knetterdik! :D)
thrillogy, qore 3.0, nightmare of thunderdome. TD iig sowieso ^^

ienemienemutte denk ik :+

Teveel op de planning kan niet he :7
Mijn lijstje dan ook maar ff
Decibel
Fucking bastards misschien
Qbase
Euphoria
Project hardcore
xqlusiv italy
Thrillogy
Qore 3.0 of Masters ff kijken :)

En dan is het jaar weer ver om :p
 
Haha, miss kunnen we wel wat regelen met de camping.. Sneaky ofzo.. Haha.. Kun je alleen niet slapen :D!
Zaterdag op zondag hoeft dat ja ook niet!

Op die camping kom ik sowieso wel op een of andere manier, vrienden van mij zitten daar ook op.
Dus we zien het wel :p hebben nog wel contact!
 
Ik ga toch ook maar niet. Als het nou gegarandeerd droog bleef was ik wel gegaan, maar 80% kans op regen.

Net trouwens gehoorbescherming aan laten meten. Elacin Exinore 15. Kost wat, nu maar hopen dat het ook wat is dan. :)
 
Ik heb gisteren toevallig die partyplugs van alpine besteld, is dat wat? En kan ik ze evt ook gebruiken op de motor? (dat gebruiken kan lijkt me logisch, maar heeft het ook nut?)

Ik ben op defqon bij de UV (pre- & afterparty) en de blue op een gegeven moment 'gevlucht' omdat mn oren gewoon zeer deden van het geluid. Bij Dominator ook. Wat ging het hard allemaal zeg...
 
Ja ach, die dingetjes voldoen wel in nood. Maar als je eerst zonder hebt geluisterd, vind ik het wel echt een downgrade van het geluid. Je moet ze dan eigenlijk al vanaf het begin in doen, dan merk je er het minst van.

Maar die die partyplugs steken als 2 stokjes uit je oren. Had daarom toen Noizezz (green) gehaald (de universele).

Eerste paar keer heb ik die wel vanaf het begin in gedaan, maar op het laatst zag ik er alweer tegenop om ze in te doen omdat het geluid toch doffer werd en ze "lekten" bij kauwen en praten. Dus op een gegeven moment deed ze helemaal niet meer in.

Let wel op met die doppen op maat. Hoewel ze eigenlijk allemaal lineaire demping of "een zo lineair mogelijke demping" claimen (Alpine, Filterz etc.), zijn eigenlijk alleen die Elacin Exinore redelijk lineair. En die Alpine en Filterz en Noizezz op maat zijn ook niet bepaald cheap. Hier een aardig overzichtje.
 
Het lijkt me verstandig om te doen als je regelmatig gaat.

Maar ik heb nooit last van me oren op een feest..?
 
Mijn oren zijn ook nog prima, en heb al wel aardig wat feesten gehad. Maar toch ga ik ze nog wel een keer aanschaffen.
 
Net wat je zegt inderdaad; ze zijn "nog prima", nu nog wel ja.
Genoeg verhalen over tinnitus gehoord en gelezen dat ik dacht; ook maar aan de gehoorbescherming.

En wat Dnstal zegt; ik kwam om 11.30 bij de Blue aan, eerste tent, en dacht: die doppen doe ik later vandaag wel in, als het wat harder gaat.
Na 5 minuten in die tent deden me oren ook al pijn, rest van de dag lekker met dopjes in gelopen.

Helaas heb ik wat zuinig aan gedaan, doppen van Hans Anders (op maat, dat wel): toch wel een mindere muziekbeleving. Maargoed, als je eenmaal lekker gaat, merk je dat niet eens meer ;)
 
Morgen eerst werken en dan vanuit het werk naar Solar lopen :W Ideaal als eens een feest lekker dichtbij huis is :#
 
Mijn oren zijn ook nog prima, en heb al wel aardig wat feesten gehad. Maar toch ga ik ze nog wel een keer aanschaffen.

Ik heb ook al een flink aantal feestjes gehad, maar mn oren doen de laatste paar keer gewoon echt pijn..
Ik had vorig jaar na pussylounge in 013 ruim een week met een flinke piep in mn oren rondgelopen. Toen schrok ik toch wel ff en ik was bang dat het niet meer wegging.

Dan maar een mindere muziekbeleving. Liever dat dan dat ik voor de rest van mn leven met een piep of 5x 'wat zeg je?' moet zeggen voordat ik iemand hoor.. Als het geluid echt zo tegen valt kan ik ze altijd nog uit doen he :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top