Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Op Dominator afsluiten bij The Sickest Squad:winner:
Die hardcore daarna op de main leek wel hardstyle, zo langzaam.
Een van de betere feesten9||6
 
Jeuj weer een kut feest achter de rug. Iedere als ik los ging kreeg ik koppijn en als ik stil stond nergens last van, en om nou een heel feest met koppijn rond te lopen had ik ook geen zin in dus maar stil blijven staan :rolleyes:

En de bass van de Raw hardstyle die boven de main uitkomt :L
 
ik vond het een heerlijk feest! ik heb geloof ik nog nooit zo weinig stil gestaan :-) sjors en bart nog gezien ook.

stond trouwens een relaxe gast achter de bar bij de main :-) 6 bier voor 3 munten, en dopjes op de flesjes water. heel relax
 
dominator was echt geweldig!

sjors nog ff gesproken, en tikte bartj nog aan maar die liep verwaand door :#
maarja bartj kent mij ook helemaal niet :P

producer & coffeecore, super!
 
Haha dat was jij dus :+ Was stik van de wereld, daarvoor mijn excuses :P

Maar heb me wel optimaal vermaakt. Weer hadden we ook niks over te klagen. Die boxen bij de main die iedere x uitvielen daarintegen. En amai wat een ellende op de parkeerplaats 3 uur vast gestaan toen konden we pas de weg op
 
daarom zijn wij kwart over 10 richting de kluisjes en de auto gelopen :)
no way dat ik daar ff 2,5 uur vast ga staan.

afteren moet (bij iemand) thuis, en niet op n parkeerplaats ;)
ben altijd blij als ik eenmaal weg ben voor die schijtdrukte.
 
Jeuj weer een kut feest achter de rug. Iedere als ik los ging kreeg ik koppijn en als ik stil stond nergens last van, en om nou een heel feest met koppijn rond te lopen had ik ook geen zin in dus maar stil blijven staan :rolleyes:

En de bass van de Raw hardstyle die boven de main uitkomt :L

Koppijn was idd kut voor je, maar wij hebben ons prima vermaakt @ raw hardstyle :winner:
 
Wij zijn half 11 weg gegaan, we we waren geloof ik iets na 12 uur thuis (ruim een uur rijden normaal).

Geen drukte dus, niets. Helemaal top
Hoewel de after op de parkeerplaats vorig jaar wel gezellig was
 
Wie gaan er naar I Love Techno? 12 november

Vorig jaar hadden ze combitickets, gaan wij dit jaar doen.. Dacht 90 euro incl. hotel met inchecken vanaf 14.00 en uitchecken om 17.00 (late checkout), zou ik doen tenzij je dichtbij woont.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top