Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
@ ini: van die vage dubstep, pfff... Expres uit de maat dansen, net zo irritant! :P

edit: ja ja, ik weet het wel, ik ben ook een dikke hardcore benni3!
 
Verwacht ook niet anders van jou eig :#

Hier ook zin zin zin zin :D

hoezo verwacht je nie anders :+

vandaag voor iemand wat rood/roze eekhoorns opgehaald, dus heeeeeeel mischien op die manier scheef :P
maar kijk wel, word weer voor t eerst in een goede 2,5 maand dan....

anders gewoon bier (mits het te zuipen is daar)
 
ja ben al n poos rustig hier.... gezien de omstandigheden....

maargoed @ dominator gaan we er een dikke party van maken. en ik heb er zin in!
lekker knallen en gek doen :#
 
Er een dikke party van maken moet goed komen :)
Hoef gelukkig niet te rijden en heb me toch een party zin om daar ff te knallen :D
Is er trouwens nog een poging tot een meeting? Kan me namelijk nog iets herrinneren van iets wat hier werd gepost over een meeting op het strand daar?
 
@ ini: van die vage dubstep, pfff... Expres uit de maat dansen, net zo irritant! :P

edit: ja ja, ik weet het wel, ik ben ook een dikke hardcore benni3!

Ik heb daat keihard staan pitten. Niks uit de maat dansen :D

dubstep en drumstep zitten toch aan een ~140 en 175 bpm. Daar kan je best op rossen :D
 
Jongens, ik zoek nog 2 kaarten voor dominator! 1tje is ook goed. Had niet verwacht dat het uitverkocht zou gaan dus zit nu zonder gvd. Enige feest waar ik gewoon heen MOET. Dus heb je iets of weet je iemand. Je kan me bellen op 0641165441
 
Ik zit hier weer hevig te twijfelen om gehoorbeschermers aan te schaffen. Had tijdje terug van die Noizezz gehaald, maar die vind ik echt kut. Dempen veel te veel. Mis echt een stuk beleving en ze sluiten ook niet lekker af. Als ik ga praten (of kauwen) heb ik een enorm volumeverschil waar ik helemaal para van word.

Afgelopen zaterdag dus maar weer zonder, maar ik was de hele zondag dus serieus doof en t/m maandag piep. Kon geen gesprek volgen en tv hoorde ik ook niet meer enzo. Zo erg had ik het nog nooit gehad dus heeft me toch wel weer aan het denken gezet.

Iemand ervaring met Filterz of die Elacin/Exinore gehoorbeschermers? En hoeveel dB moet je dan nemen? Wil uiteraard zo min mogelijk beleving missen.

Pest van al die dingen is dat ze schandalig duur zijn (rond 150) en ik eigenlijk geen idee heb wat ik er nou precies van kan verwachten.
 
Trouwens mooi alvast huisjes geboekt voor Q-base weekend in landal. Mooi met taxi erheen zonder gezeik.

Tnx voor de tip. :) Wel goed idee, dus zit daar ook dat weekend. Kan trouwens ook nog stuk cheaper bij Leukermeer. Is daar ook vlakbij, maarja heb liever een beetje fatsoenlijk huisje.

Heb je die taxi vooraf al geregeld?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top