Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Mensen die de 30ste naar Dominator gaan?
Vast wel toch?

Na Q-base het vetste feest wat er is. Weinig mainstream hardcore troep en heerlijke plek voor een feest.

Trouwens mooi alvast huisjes geboekt voor Q-base weekend in landal. Mooi met taxi erheen zonder gezeik.
 
Dominator gaat 'm toch niet worden voor mij. Laatste tijd veel feesten gehad, en heeft me toch wel veel geld gekost :D En ik kom 1 dag er voor terug van Cherso, en dat gaat ook genoeg kosten :P
 
Haha Dominator heeft zoiezo een van de beste locaties waar ik ooit ben geweest :D echt een super feest. Spijtig dat mijn beste maatje precies die dag kwam te overlijden, dus feest met dubbele gevoelens. Maar desalwelteplus gaan we er een knalfeest van maken , Hardcore italia :D
 
Hardcore italia :D

:love:

En idd 1 van de beste locaties, niet te groot en niet te klein, strand erbij :W


En Q-Base, tja mooie locatie en mooi feest. Maar als je daar voor de hardcore komt is het echt wel een knaken feest met zo'n kleine pauper hangar waar het vooraan net een sauna is en achteraan het geluid kut is en veeeeel te druk. Beter laat diegene bij Q-dance die ene laatste hersencel die die nog heeft eens een keertje werken en trappen ze de hardcore een keertje naar zo'n loods :).
 
Dominator gaat 'm toch niet worden voor mij. Laatste tijd veel feesten gehad, en heeft me toch wel veel geld gekost :D En ik kom 1 dag er voor terug van Cherso, en dat gaat ook genoeg kosten :P

dominator is toch wel HET enige grote feest voor mij waar ik nog heen ga....
dikke locatie, dikke line-up enz enz enz

congrats btw! :)
 
Ik ben er nog niet over uit :)
Ik heb geen zin in een modderpoel... ik ga wel krakkie bowlen dan ofzo :+
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=rPhHwY2rxFg"]‪Dreamfields Festival 2011 - Official Aftermovie (HD)‬‏ - YouTube[/ame]

Wat was dit dik zeg! :W

Vanaf 2.05 pas interessant btw :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top