Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Godverdomme, z'n zin in Extrema, ben ik al 3 dagen bizar misselijk x|

Iemand nog interesse in 2 kaarten eventueel? mocht ik me vanavond laat veel beter voelen ga ik wel, maar als ik me zo blijf voelen houdt het op.. Dus als je er belang bij hebt, heb ik wsh 2 kaarten over.. (zijn gewoon kaarten via de mail)

Bij intresse even pm!
 
Gewoon trein naar almere centrum en daar stonden pendel bussen te wachten.

Wat een klote weer zeg! Geluid ook gewoon slecht en de verlichting te triest voor woorden. Wel vermaakt overigens.
 
Wat een schijtweer zeg, gisteren :| Scheelt dat ik met echt een gezellige groep was! Halve dag in de hardcore gestaan. Goed vermaakt met Douwe :#
 
Idd via centrum gegaan en daar de pendel gepakt.

Geluid bij de hardstyle was best wel huilen af en toe, hardcore niet echt op gelet kan ergens aan liggen :P Day-mar deed flink raggen iig dat beviel me prima.

Ondanks het weer enz dus prima vermaakt en de halve dag met erwin dansjes gedaan :P
 
Nog mensen hier die naar Dancevalley gaan?

Ik vind UDC-feesten normaal altijd wat schraal en line-up nu ook niet echt wat (typische UDC-namen weer). Maar ga wel voor de Frank Kvitta bij de schranz en de hardstyle-area dan. :) Zit te twijfelen want voor 35 euro is het de gok nog wel waard opzich.

Zou ook wel dagje The Qontinent willen, maar niet gelijk een heel weekend. Alleen geen vervoer. :(

Zaterdag nog naar 25 years Prophet. Ff inhalen wat ik gemist had op DQ. :)
 
DanceValley wordt me toch een dikke flop dit jaar...

Ik woon er vlakbij, misschien fiets ik er heen. Ze zullen vast mensen gratis naar binnen laten en proberen nog wat inkomsten te halen uit de drankverkoop :+.
 
Dat is toch een beetje standaard bij die UDC-feesten?
Concept in Ahoy was ik in november ook voor een tientje heen geweest (was ook niet meer waard, maar had medelij met die gasten die wel volle pond betaald hadden). Ground Zero was ook al behoorlijk rustig.

Maar zo ging dat vroeger al in de tijd van Impulz. Daar moest je ook altijd wachten tot je (of iemand in je omgeving) gratis kaarten gewonnen had. :)

Alleen aan de deur nog gratis weggeven? Dat lijkt me wat onwaarschijnlijk...
 
Jeej kaartje Dominator ook eindelijk binnen :W

Kan echt niet wachten, en hopelijk is het beter weer dan nu hier want dit gaat natuurlijk ook nergens meer over in de zomer :D....12 graden, storm en dikke regen 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top