Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SCbbKskNzN8&feature=g-all-u"]Defqon.1 2012 Aftermovie & Anthem - Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World Of Madness - YouTube[/ame]
 
Summerfestival ondanks de regen toch goed geslaagd!:D

Op Wish geen druppel!
Magic Show was en kleine stage, maar zeker de beste sfeer van het hele festival. De hele dag ging het los met als hoogtepunt the rebelz, adaro & chain reaction. Relaxte gasten ook trouwens, rebelz zo dronken als een toeter :#

AOF & endymion was opgedeeld volgens mij.. Eerst Endymion en erna AOF. Het einde ging toch lekker het gas erop ^^
 
Was jij dat nou die door die liveset van Fusion of Sound @ DQ heen loopt te blaten btw? :p

Geen idee.. Volgens mij niet, was op de afterparty van de vrijdag. Na Coone & Ruthless iig. Wat daarna kwam herinner ik me allemaal niet zo best :+ Tijdens of na Psyko Punkz gok ik..

Zaterdag Sensation. Backstage, vip, gratis, kom maar op met dat feestje! :#
Wordt mn eerste echte 'house' feest :D Benieuwd of ik naar die muziek kan blijven luisteren :+
 
Geen idee.. Volgens mij niet, was op de afterparty van de vrijdag. Na Coone & Ruthless iig. Wat daarna kwam herinner ik me allemaal niet zo best :+ Tijdens of na Psyko Punkz gok ik..

Zaterdag Sensation. Backstage, vip, gratis, kom maar op met dat feestje! :#
Wordt mn eerste echte 'house' feest :D Benieuwd of ik naar die muziek kan blijven luisteren :+

Nouja het was idd op de afterparty van vrijdag ja. Tent op laten zetten door iemand anders? :p
 
Ik was er donderdag al.
Maar inderdaad, een vriend van me heeft mijn tent opgezet omdat ik en een vriendin moesten werken ;)

Heb ik overigens het hele weekend aan moeten horen van onze buren :')
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top