Dnstal
Judas
Zo, ik lig in bed! Was een geslaagd dagje! Moest er wel ff goed in komen maar uiteindelijk prima vermaakt. Forummeet was wel tof!
Ohja.. forummeet.. 8P
Ik wilde gister even water halen en dacht dat ik m'n muntjes pakte en brak zo mijn rijbewijs doormidden :+
Ja die blue was niet normaal warm inderdaad. Werd gewoon ff zwart voor m'n ogen x|
Zo, bij mij ook. Precies bij g4h. Ik was bang dat ik nok ging, zo warm. Thank god dat het zo snel leeg was, ik had echt frisse lucht nodig 8P
Ik begrijp trouwens nog steeds niet waar jij ineens vandaag kwam
Was echt mooi toen G4H kwam draaien. Heel die tent liep knettervol, en na dat half uurtje liep 't compleet leeg, was bijna niemand meer 8P
mooi he ^^
Ik heb zeker 3uur in de brown gestaan. Wat was dat vet zeg! En een sfeer daar.. ^^
Om over donderdagavond en vrijdag(nacht) nog maar te zwijgen... Op vrijdag de gold met darkraver invites was net pussylounge
De silver en uv niet gezien trouwens. Ja, donderdag toen ik ff een rondje op het terrein ben gaan lopen. Crewbandje is heilig! Backstage geweest bij q-dance radio (en nog geinterviewd met mn wappie harses 8P Zal niet veel zinnigs uit gekomen zijn ) backstage bij de black & grey.
Hoorde pas gisteravond dat je met dat bandje ook gratis drank kon krijgen -__-