Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Zo, ik lig in bed! Was een geslaagd dagje! Moest er wel ff goed in komen maar uiteindelijk prima vermaakt. Forummeet was wel tof!

Verder bijna de hele dag met Douwe en Nick uit m'n plaat gegaan :P Was gezellig jongens!

Ik wilde gister even water halen en dacht dat ik m'n muntjes pakte en brak zo mijn rijbewijs doormidden :+
Meeting was inderdaad wel tof. Wouter ben ik wel 400x tegen gekomen en iedere keer zagen we er weer wat slechter uit :+

Vond t ook een tof feestje:# Telefoon is gesneuveld en niet meer op forum gekeken dus wist niet dat er een meet was. Volgens mij douwe nog wel gespot in zn korte broek en blote barst:P Mn vrienden hadden alleen goed de pas erin en wou ze niet kwijtraken (zonder telefoon op zak:+)

:D :D :D

Gisteren zeker een geslaagd dagje! Zeker als ik nu uit het raam kijk :(

Bart idd aardig vaak tegengekomen, en Douwe ook nog een paar keer :+

Enige minpuntje was dat het zo teeeeeringwarm was in de blue.

Zo, ik lig in bed! Was een geslaagd dagje! Moest er wel ff goed in komen maar uiteindelijk prima vermaakt. Forummeet was wel tof!

Verder bijna de hele dag met Douwe en Nick uit m'n plaat gegaan :P Was gezellig jongens!

Keihard beuken vriend! :D

Was echt mooi toen G4H kwam draaien. Heel die tent liep knettervol, en na dat half uurtje liep 't compleet leeg, was bijna niemand meer 8P

Ja was niet normaal. Vond het wel makkelijk dat alles wat dichter bij elkaar was ten opzichte van vorig jaar. Stond trouwens opeens naast Twan en Willem van the opposites te knallen, aardige gasten :W

Status
Not open for further replies.
Back