Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Vorig jaar ook meest bij UV gestaan volgens mij. Was wel relaxte sfeer.
Zit net tt te bekijken. Waarom nou harddriver en g4h tegelijk? wtf.

Time-Table defqon is ook inmiddels bekend. Alleen nog aan het twijfelen waar ik moet afsluiten. Denk toch Radical Redemption :W
Word overdag ook veel heen en weer lopen tussen de main en de blue.
Maar we hebben er goed zin in :D

Coone afsluiten op de main. Whehehe.
Ik sta bij Noisesuppressor denk ik. Vol gas en ondertussen een beetje vuurwerk kijken. Als ik dan uberhaupt nog leef trouwens :')

Ik zou trouwens kiezen voor harddriver, heb hem op reverze gehoord en klinkt echt niet slecht, maar ik ga zelf nu voor g4h, die heb ik weer gemist op reverze :+
En de brown natuurlijk! Tek & jump! :#

Op vrijdag ben ik vooral in de white en de gold te vinden denk ik :P

Denk dat ik bij G4H eindig ipv Harddriver, een vriendin van me die mee gaat is G4H geil dusja. En anders is het net als afgelopen zaterdag dat ik bijna de hele dag in me eentje rondjes heb gelopen. Wel vermaakt maar toch :+

Hm, dan toch maar G4H ipv Hard Driver.
Verder flink zin in, al had ik toch graag wat dingen anders gezien; Brennan Heart na Crypsis? En jammer dat namen als E-Force, Frequencerz, Adaro allemaal naar donderdag/vrijdag zijn verbannen (net als ook Evil Activitities, Endymion), als je er alleen op zaterdag bent :) Als je er Extended bent, leuke spreiding!

Zo koffers gepakt zometeen na Landalparks en morgen defqon :D heb er zin in hopen dat weer beetje mee zit :p

*nog een extended ticket te koop als iemand te kort heeft

Hm, dan toch maar G4H ipv Hard Driver.
Verder flink zin in, al had ik toch graag wat dingen anders gezien; Brennan Heart na Crypsis? En jammer dat namen als E-Force, Frequencerz, Adaro allemaal naar donderdag/vrijdag zijn verbannen (net als ook Evil Activitities, Endymion), als je er alleen op zaterdag bent :) Als je er Extended bent, leuke spreiding!

Knallen godverdomme!
Morgen om half 10 ben ik op weg :)

Hoop alleen dat ik niet verbannen word naar de crewcamping maar dat ik op de normale camping mag gaan staan. Hetzelfde voor de crewparking.. Heb een parkeerkaart voor de crew, maar betwijfel of ie geldig is voor de gewone..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2RHNFL_Xi3A"]Pussy lounge at the park 16.06.2012 official aftermovie - YouTube[/ame]

Kan nu al niet wachten tot volgend jaar :-:

Schaam me bijna om het te vragen, maar wat is het laatste liedje bij die aftermovie Pussylounge? Heb 'm vast wel in iTunes staan, maar luister dit soort muziek niet superveel meer, ben de titel in ieder geval vergeten :p

Forze Dj Team- 98 to the piano

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Lwmn4RS7Boo"]Forze DJ Team - 98 to piano - YouTube[/ame]

Alstu

Eindelijk ook voorzien van een Decibel kaartje :W

Status
Not open for further replies.
Back