bartj HousePaus 11 June 2012 #864 Zaterdag eindelijk Pussylounge at the park. Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje heb gehad :~ Gaan er nog meer van hier? [ame="http://www.youtube.com/watch?v=SC-_iF7L_kc&feature=fvwp&NR=1"]Pussy lounge at the park 2012 official trailer - YouTube[/ame]
Zaterdag eindelijk Pussylounge at the park. Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje heb gehad :~ Gaan er nog meer van hier? [ame="http://www.youtube.com/watch?v=SC-_iF7L_kc&feature=fvwp&NR=1"]Pussy lounge at the park 2012 official trailer - YouTube[/ame]
Wouter H.A.L.V.U. 11 June 2012 #866 Word weer een dolle boel inderdaad! Gaan met een giga partycrew haha :+ Bart, is dat op dezelfde locatie als Dance at the park? Goffertpark (?) Nijmegen? Heb me daar wel goed vermaakt vorig jaar..
Word weer een dolle boel inderdaad! Gaan met een giga partycrew haha :+ Bart, is dat op dezelfde locatie als Dance at the park? Goffertpark (?) Nijmegen? Heb me daar wel goed vermaakt vorig jaar..
bartj HousePaus 11 June 2012 #867 Wouter het is in Breda dus lijkt me sterk :+ Ook aardig zin in Defqont :W
ErwinZ GC Member 11 June 2012 #868 2 weken na Defqon alweer Dreamfields :# Ben over m'n dip heen denk :+
Dnstal Judas 11 June 2012 #869 volgende week present bartje! Week erna defqon, week daarna stagemanager spelen op wish outdoor dan zie ik weer wel Iemand die nog een kaartje voor defqon zoekt? Heb een extended in de aanbieding voor 100,- euries...
volgende week present bartje! Week erna defqon, week daarna stagemanager spelen op wish outdoor dan zie ik weer wel Iemand die nog een kaartje voor defqon zoekt? Heb een extended in de aanbieding voor 100,- euries...
superspnl Nick 12 June 2012 #871 Defqon ook paraat Heb op landalparks 7 dagen huisje geboekt zal wel afgefikt zijn na die week haha 8P
Defqon ook paraat Heb op landalparks 7 dagen huisje geboekt zal wel afgefikt zijn na die week haha 8P
Wanksta BaMed 12 June 2012 #872 Me vriendin heeft nog kaartje over voor pussy lounge voor 30euro. Dus mocht iemand nog zoeken.
5 543543543 Well-Known Member 14 June 2012 #873 Zou dit jaar voor t eerst defqon gaan beleven met 2 vrienden, maar door omstandigheden kunnen we plotseling niet iemand die er 3 wil kopen? Normale prijs, alle 3 in 1x graag.
Zou dit jaar voor t eerst defqon gaan beleven met 2 vrienden, maar door omstandigheden kunnen we plotseling niet iemand die er 3 wil kopen? Normale prijs, alle 3 in 1x graag.
Dnstal Judas 15 June 2012 #874 Ik kan gratis met mn stage naar binnen.. so, 2x extended kaarten voor 140,- in de aanbieding! (zelfde prijs als een dagkaart dus!)
Ik kan gratis met mn stage naar binnen.. so, 2x extended kaarten voor 140,- in de aanbieding! (zelfde prijs als een dagkaart dus!)
ErwinZ GC Member 15 June 2012 #877 Volgende week wordt 't mooi weer, dus als je de tijd vooruit spoelt ook :+
bartj HousePaus 15 June 2012 #878 Hoop dat het morgen beter is. Onder het motto wat nu valt valt morgen niet :7
Tony Smooth Operator 15 June 2012 #879 ErwinZ said: Kunnen we de tijd niet een weekje vooruit spoelen :# Click to expand... E-mail gestuurd, wil ze graag overnemen!
ErwinZ said: Kunnen we de tijd niet een weekje vooruit spoelen :# Click to expand... E-mail gestuurd, wil ze graag overnemen!