En zo ken ik er ook genoeg die nog geen kaarten hebben.. Word daar zo moe van he. En maar uitstellen, en dan is 't eenmaal uitverkocht en dan is 't; Goh, had ik niet gedacht :z
lol
zag dat pussy lounge 7 jan. ook alweer uitverkocht is. In maart naar the matrixx dan maar weer ^^
setje van the prophet op qlimax is nog best te luisteren trouwens. Alleen niet net na G4H, wat een teruggang eerst zeg.. Het eerste kwartiertje eraf en het was een prima aansluiting geweest
En zo ken ik er ook genoeg die nog geen kaarten hebben.. Word daar zo moe van he. En maar uitstellen, en dan is 't eenmaal uitverkocht en dan is 't; Goh, had ik niet gedacht :z
Ik had ze inderdaad eerder kunnen bestellen maar dan moet ik weer wachten tot iedereen het geld heeft overgemaakt en das altijd een hoop gedoe bij ons in de groep. Heb in iedergeval alweer kaarten geregeld , dus ben er gewoon bij
Aha , ja heb normaal de tickets ook meestal wel maand OID van te voren liggen. Maar nu bij in geschoten denk. Ach we zijn er iig bij :# Maasilo maar weer eens onveilig maken :+