Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Haha :p ben ik niet van je gewend :p mja weekendje wat rustiger aan kan geen kwaad he. Ik merk nu zelf echt dat mijn reserves aardig opzijn elk feest word ik eerder moe. Wel lekker feestje weer eens wat anders niet zo mainstream. Wel erg warm/druk hier. Ma ben weer ff verder rossen :p Gas met die zooi! 8P

Haha :p ben ik niet van je gewend :p mja weekendje wat rustiger aan kan geen kwaad he. Ik merk nu zelf echt dat mijn reserves aardig opzijn elk feest word ik eerder moe. Wel lekker feestje weer eens wat anders niet zo mainstream. Wel erg warm/druk hier. Ma ben weer ff verder rossen :p Gas met die zooi! 8P

Haha ben het zelfs niet van mezelf gewend. Maar haal de schade zaterdag en op thunderdome wel in :#

Was weer top feestje, zeer goed vermaakt! Weer eens wat anders dan doorsnee feestjes wat minder mainstream. Kort om top nachtje gehad :) plantje ook nog ff gezien op einde bij kluisjes. Nu even weekendje rust lijkt me wel verstandig :p En dan op na Thunderdome!

Qountdown hier weer.. Laatste was thrillogy.. Heb niks gemist aan qlimax imo. Feestje is te commercieel en te standaard :) Zal qountdown ook wel zijn, maar je moet wat op oudejaarsavond hè.. Dat bier zuipen met vrienden heb ik ook wel gehad :)

Qountdown is gewoon een vet feest! Die dagjes mensen komen daar niet die steken liever vuurwerk af ;)

Nightmare was echt vet!

Goede relaxte sfeer ook, geen vechtpartij of wat meegemaakt ook. Hier en daar wel wat verwarde franse kraker/tek figuren tegengekomen die eerst wanhopig opzoek waren naar pillen en ik later nog verwarder rond zag springen en bij elk meisje hingen die ze tegenkwamen :P

Hier en daar wel wat verwarde franse kraker/tek figuren tegengekomen die eerst wanhopig opzoek waren naar pillen en ik later nog verwarder rond zag springen en bij elk meisje hingen die ze tegenkwamen :P

Dat is ongeveer standaard op Nightmare, vorig jaar kwam 4x dezelfde kerel naar me toe 8P

Aankomende zaterdag Loudness , heb er echt niet normaal veel zin in :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8qeTEfOqB0A&sns=fb"]Qlimax 2011 - Official Movie - YouTube[/ame]

Ik zie het weer wel , volgend jaar dus echt wel weer Qlimax :P

Last edited:
Nog paar pics gevonden van Zaterdag :) Kan niet wachten tot TD echt zin in :D

xlfhug.png

1r7p0g.png

5pqzj9.png

4qq7th.png

Iemand nog een Loudness kaartje over voor a.s. zaterdag? Of als je iemand weet die er nog 1 over heeft! Voor een normale prijs...

Status
Not open for further replies.
Back