Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

DAMN net thuis, wat heb ik een extreem gruwelijk vet feest gehad zeg :W

Vor het eerst ook een pil naar binnen gewerkt, hoe vet mijn avond al was, hij werd daar na nog 10x vetter, heerlijk uit me dak gegaan en lopen ouwehoeren met jan en alleman...

Plantje en volgens mij wanksta nog gezien, stond de hele tijd ongeveer rechts voor maar verder niemand gezien.

Nu ga ik piten als dat lukt, zie jullie op in qontrol wel ;)
 
DAMN net thuis, wat heb ik een extreem gruwelijk vet feest gehad zeg :W

Vor het eerst ook een pil naar binnen gewerkt, hoe vet mijn avond al was, hij werd daar na nog 10x vetter, heerlijk uit me dak gegaan en lopen ouwehoeren met jan en alleman...

Plantje en volgens mij wanksta nog gezien, stond de hele tijd ongeveer rechts voor maar verder niemand gezien.

Nu ga ik piten als dat lukt, zie jullie op in qontrol wel ;)

Was indd heerlijk mooi feest, MAAR heb echt wel leukeren feesten gehad. Het is mij toch net iets te soft dat italianse hardstyle. Sfeer was wel echt perfect. Echt niet normaal niemand die ook maar ruzie zocht ofzo echt super dat.

Maar douwe ouwe snabbelaar:p. Ik heb je echt 5 keer gesmst maar volgens mij heb ik je nog steeds niet gezien gisteren of wel? Ik heb nog hele tijd gekeken of ik je zag wat niet zo moeilijk is:p. Of heb ik je toch echt wel gezien. Kan me vrij weinig ervan herinneren.
 
zo, ook weer wakker :p

Sfeer was idd super, was een beetje bang dat ik de hele avond hardstyle wel saai zou gaan vinden, was gelukkig niet zo, ook door de goede sfeer enz denk.

Die smsjes van jou kwamen allemaal in een keer binnen bij mij, heb nog een paar keer een rondje gelopen langs dat het rechts voor maar niemand gezien... Jou wel geloof ik maar kan ook net iemand anders geweest zijn :p
 
Ik was gister ook op X-Qlusive het was me 1e feestje :)
Was zeker gezellig al vond ik dat de muziek wel wat harder mocht :X
 
Bedoel je het volume of de muziek zelf ? Ik hou ook wel van het hardere stampwerk maar vond het door de sfeer enz erg goed te doen :)
 
Zit er ook aan te denken om te gaan :p Maja ff kijken hoe we het met vervoer doen is nogal kut vanaf amsterdam>brabanthallen.
 
ja ik bedoel meer de volume :) want ikzelf luister eigelijk nooit hadstyle ofzo maar al me maten wel en ik vond het wel een keer vet om mee te gaan en ik heb me echt goed vermaakt het is zeker niet me laaste feestje geweest :)
De sfeer was idd erg goed iedereen was je vriend daar :p
 
Neeuh geen enzyme voor mij..

X-Qlusive was uiteindelijk toch nog een TOP avondje voor mij, mede door de sfeer van de groep en de mensen om me heen!
Muziek viel me eigenlijk een beetje tegen, veeel stilte momenten en het tempo lag over het algemeen aardig laag.. Na 5 uur kwamen ook een beetje het betere werk maar de bus ging om 5 weg dus moest wel mee, wat ik opzich wel aardig jammer vondt!

Oja, Douwe en Jos ook nog ff gezien :)!
 
Update, lektroluv op 31 jan is volledig uitverkocht. Nu naar de Poema op 7 feb. Daar draait hij ook.

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=9JEeHt3fHyo&feature=PlayList&p=D331062EE4E683C5&playnext=1&index=13"]YouTube - Dr. Lektroluv - Digitalism - Yes, I Don't Want This[/ame]

www.drlektroluv.nl/gigs
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top