Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Vondt het zeker niet tegenvallen, maar ik kan wss niet zoveel meer vrij krijgen en dan kies ik toch liever voor Decibel :~!!

Ml was overigens wel echt :W, begrijp me niet verkeerd :P!
 
Geen id, maat van me heeft het geregeld.

Voor mij is de planning als het ff mee zit : Dominator, Decibel, Mysteryland en q-base dan zie ik wel weer :P
 
MysteryLand, vetste feest van afgelopen jaar imo, dit jaar dan ook ZEKER weer heen (net als dance vally, defqon, decibel:X:~)
 
Haha, en ik de vakantie niet.. Zat tovve parties man :P.. Dan maar Dance valley aan de kant, week voor vakantie nog wel ff Ground Zero meepikken denk :W!
 
Haha, en ik de vakantie niet.. Zat tovve parties man :P.. Dan maar Dance valley aan de kant, week voor vakantie nog wel ff Ground Zero meepikken denk :W!

als ground zero weer net zo vet word als afgelopen jaar dan word het weer een knaller van een party!!! zo wat was is toen uit me naad gegaan :D
 
Had ik vorig jaar. Miste mysteryland EN decibel!
Daar was ik zuur van zeg x| Dit jaar ff overleggen, maar wil het nu zeker anders aanpakken! :D

Had vd week nix te doen. ff high res pic gemaakt voor op me shirt van t defqon logo :P Moet alleen nog verfijnd worden :)

[ir]http://www.vtuijl.com/Defqon_logo_high_res.png[/ir]
 
Ik zit liever 1 maand in USA dan dat ik na defqon ga ;) Dus voor mij is de keus gemaakt!

Daarom pak ik Emporium en Decibel. Met de nachtfeesten ben ik wel even klaar mee.
 
@ dartmaster: Ik heb het Defqon 1 logo als vector bestand, als je interesse hebt moet je het maar zeggen! Die is van betere kwaliteit als jouw logo en die kan je nog eens zo groot maken als je zelf wilt
 
Dat bij mij Mysteryland tegen viel was denk ik omdat ik tegen een uur of 8 's avonds goed naar de klote was :P Voor die tijd wel goed vermaakt!

Defqon was voor mij vorig jaar 't mooiste feest :W Ground Zero wordt dit jaar ook wel weer gaaf denks! Vader van een vriend van me gaat ook weer mee :D

Maja, eerst nog Fantasy Island!
 
@ dartmaster: Ik heb het Defqon 1 logo als vector bestand, als je interesse hebt moet je het maar zeggen! Die is van betere kwaliteit als jouw logo en die kan je nog eens zo groot maken als je zelf wilt

Oh, als je die wil PM'en graag :)
Dat lijkt me beter :DO-)+pippi+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top