Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Photoshop werkt ook :)
Thnx, ziet er top uit :)
Ja, maar dan kan hij niet groter worden als hij nu al is als dat nodig zou zijn. Dan gaat hij namelijk " ravelen ". In Illustrator blijft de kwaliteit top :p Er was wel zon truckje om zoiets ook te doen in Photoshop maar dat ben ik even kwijt
 
Ja, maar dan kan hij niet groter worden als hij nu al is als dat nodig zou zijn. Dan gaat hij namelijk " ravelen ". In Illustrator blijft de kwaliteit top :p Er was wel zon truckje om zoiets ook te doen in Photoshop maar dat ben ik even kwijt
Hmm, je kan aan het begin de grootte opgeven. Dan wordt hij die grootte en rafelt niks hier. Misschien is dat vernieuwd ofzo?:p
 
nog filmpje van inqontrol online gezet :) kwaliteit is echt zwaar achter uit gegaan na het uploaden
gefilmt bij de You
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gh0C4JbUALw"]YouTube - In Qontrol 2009[/ame]
 
Last edited:
mensen vandaag naar hard attack in vlissingen?

Ik zoek ook nog kaarten voor defcon, iemand te koop?:p
Decibel was toch ook al uitverkocht?
 
Ik heb een kaartje voor Mysteryland gekocht, alleen is er nu ook scootersprint op die dag waar ik elk jaar naartoe ga. Ben nog nooit op zo'n feest geweest, dus lijkt me wel erg vet. Weet nog niet wat ik zal doen :p
 
tsja khad eigenlijk niet anders hoeven te verwachten in de GC :p
hoe zit het eigenlijk met drugs daar? strenge controle of iets?
 
9/10 feesten is het een beetje zakkenklopperij. Gewoon goed verpakken en in je boxer :)

Of er honden lopen is altijd maar afwachten.
 
Nee las het, maaaar er kan veel veranderen in een week, kijk maar naar afgelopen tijd :p

edit: en in het oosten is het meestal wel droog met 50-60% kans :p.. De temp is wel aangenaam, hoeft niet zo tering heet te zijn man :p 19 gr is relaxt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top