Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook wel zin om dit weekend weer eens ff te beuken:D.

Maar er is ook nightmare outdoor en fantasy island dilemma:p.
 
Scooterrace of Mysteryland?
You GOT to be kiddin!

Lijkt me fucking duidelijk dat Mysteryland, wat 1x per jaar is, 10x toffer is dan een kut scooterraceje :p
En daarnaast: Je eerste feest? Dan wordt het helemaal tering tof, want dan heb je geen vergelijkingsmateriaal en vermaak je je sowieso 100%.

Eigen ervaring dan :p

Zaterdag kaartverkoop decibel :D En nog een maandje voor defqon :love:
 
Ik wil van de zomer een beetje relaxed outdoor trance festival opzoeken.
richting juli ofzo.
suggesties?

wat is iets daar moet je geweest zijn ?
geen hardcore gewoon beetje trance achtig
 
Scooterrace of Mysteryland?
You GOT to be kiddin!

Lijkt me fucking duidelijk dat Mysteryland, wat 1x per jaar is, 10x toffer is dan een kut scooterraceje :p
En daarnaast: Je eerste feest? Dan wordt het helemaal tering tof, want dan heb je geen vergelijkingsmateriaal en vermaak je je sowieso 100%.

Eigen ervaring dan :p

Zaterdag kaartverkoop decibel :D En nog een maandje voor defqon :love:

Daarnaast als je aan scootersprint/races doet is dat ook erg belangrijk, vooral als je voor het klassement rijd.

Weet niet of jij ooit op een scootersprint/race bent geweest?


En Mysteryland?

Kom op der zijn echt wel betere feesten te vinden hoor.
 
Als je voor het klassement rijdt, waarom koop je dan überhaupt een kaartje voor een feest wat op die datum valt?

Gewoon naar Mysteryland, lmfd. Kon laatst ook met zo'n code kaarten voor Mysteryland bestellen, maar niet gedaan. Maarja, misschien ga ik er toch wel heen :p
 
Dominator, Decibel, Defqon....

Vind ik toch de betere festivals waar ik persoonlijk warm voor loop :)

Zelfde als de keus tussen In Qontrol en Thunderdome, ga ik toch liever 100x liever naar Thunderdome.

Vriend van mij wil me mee hebben naar Mysteryland, maar weet dat ik gewoon een paar dagen brak ben na een feest en de energie liever houd voor Thunderdome volgende week.

Mja als ik mee naar Mystery ga, gaat hij mee naar Hardcore Junky 31 mei.
 
Ik ben afgelopen jaar ook op ML geweest, was een vet feest, maar zeker niet het mooiste van 2008.

Wat andere mooie feesten zijn behalve ML? Nou genoeg denk ik zo:
- Q-Base
- Defqon
- Nature One
- Dance Valley
- Decibel
- Dominator
- Awake fest
- Extrema outdoor
- etc.........

Zelf ben ik ook actief racer bij de SBO en derhalve moet ik ook een aantal vette feesten in 2009 missen, maar zoals Michel zegt zijn er genoeg mooie anderen.
Gewoon een kwestie van plannen en het beste van 2 werelden pakken dus!
 
mijn planning de komende maanden:

Housequake · Beach Special

7th Sunday festival · We have a new name

Club040

Musica Republica Outdoor Festival

Crazy Sexy Cool

I love Los festival 8

Gigadance Festival · 5 years anniversary

WiSH Outdoor · festival 2009

Dance Valley Festival 2009 · 15th edition

Extrema Outdoor 2009

Mystery Land · 2009

Fabulous · 2009
 
Nou besloten om toch maar naar fantasy Island te gaan. Vriend betaald kaartje voor mij dus tjah :p
 
Last edited:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dX74obaH6Ts&feature=related"]YouTube - Thrillogy 2008 Official B2S Aftermovie DJ Zany[/ame]

Dit was toch ook wel een mooi feestje! Jammer dat ik compleeeet van de kaart was :p
 
Sensation = staande receptie

Dat vind ik nou van Extrema. Maar een suffe bedoeling eigenlijk...

En iedereen gaat omdat iedereen gaat (ala Defqon) Heb me er ook 2x aan gezondigd :p Nu mooi naar feestjes met wat meer variatie.
 
Nope


31 mei Hardcore Junky :D :winner:

Ben echt benieuwd waar Noize Suppressor mee komt, kheb gelezen dat hij een nieuw speeltje komt showen :D :~
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top