Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
In Qontrol was echt weer heerlijk!

Plantje nog gespot :)
Was met een maatje samen hadden nog 3 gasten vans chool opgezocht, maar uiteindelijk met zn 2en rond gaan struinen, Media was echt te vet, veel ruimte en veel mooie vrouwen. Echt hard staan beuken:P Heb in iedergeval goed spierpijn.

7.15 naar huis toe. Was een lekker einde:)
 
Zo ben ook uit me coma ontwaakt:P.

Maar InQontrol was me wel een heldhaftig feestje van heb ik jou daar zag:D. Enige nadeel je vind niemand als je opzoek gaat naar mensen:(. Heb zeker 1.5uur van me avond verneukt door het zoeken naar mensen.

Op einde ook michel kwijt geraakt daarbij komend dat ik per ongeluk me telefoon door de zaal gooide:P. Was bezig met smsje typen maar kwam lekker nummer en ging los met me telefoon in me handen:P. Naja die vloog dus paar meter door de zaal heen en toen was me beeldscherm overleden. Heb wel gemerkt dat ik vaak ben gebelt maar wie en opnemen hoo maar:P.

Vind trouwens de main aflsuiting wel ergggggggggggg goed. Werd goeie harde hardstyle platen gedraaid. En geluid was erg fijn in de rai.

Feestje staat wel in me top 5 feesten.
 
ik heb echt dus helemaal niks meegemaakt van de ambulances ofzo he, toen lag ik wss KO in ons bussie :p

ik werd echt helemaal para van 1 snoepje die ik had gehad, ben dus vrij "vroeg" naar buiten gegaan..
 
Op einde ook michel kwijt geraakt daarbij komend dat ik per ongeluk me telefoon door de zaal gooide:P.

Heb wel gemerkt dat ik vaak ben gebelt maar wie en opnemen hoo maar:p.

8P

Vandaar dat jij dus je telefoon niet opnam. En heb jou dus wel iets van 15 keer gebeld ofzo, 4 smsjes gestuurd.

En ik begin dus steeds meer een hekel aan hardstyle te krijgen, er is dus geen enkele set opgenomen van de hardcore :(

http://lsdb.nl/list/event/4177.html
 
Heb dit wel gemist trouwens:(

503901.jpg
 
Ik ben ook weer boven water... En moet zeggen dat het een erg vet feestje was! Paar mensen idd nog gespot, Pim weet ik niet meer maar Kay, Baasje en Rick ook :)!

Gisteren nog een afterparty gehad, en lag pas om 9 uur savonds in me nest 8P! Vandaag rond 6 er maar een keer uitgegaan, weer dik 20 uur gepit :D!

Op naar de volgende party, over 3 weekjes Fantasy Island :W!
 
Als iemand nog 1 kaartje voor Defqon over heeft voor een niet te gekke prijs, zou die mij dan aub een pm kunnen sturen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top