Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Whaaa heb er verdomme veel zin aan:D.

Wordt denk ik wel verdomd mooi feestje. Zometeen richting maatje en alvast beetje van het pad gaan. 6uur richting amsterdam eerst nog aan de jagermeister shotjes in de jagermeister kroeg. Hopelijk weet ik morgen nog dat ik leef:P
 
Whaaa heb er verdomme veel zin aan:D.

Wordt denk ik wel verdomd mooi feestje. Zometeen richting maatje en alvast beetje van het pad gaan. 6uur richting amsterdam eerst nog aan de jagermeister shotjes in de jagermeister kroeg. Hopelijk weet ik morgen nog dat ik leef:P

Seeya

Erwin het is jammer ja,maja beter nu effe uitrusten 'uitzieken' dan kan je weer knallen op defqon:W
 
Hier 3 kaarten van defqon.1 over. Door het gehele gedoe hebben we er paar teveel.
Zijn e-tickets wel, maar uiteraard voor 100% toegang... Denk dat een paar mij wel kennen via meetings.
Als je twijfelt, vooral niet doen. Maar ik er andere blij mee :)

Kosten wel 75 euro (60 euro via ticketonline met bespreekkosten), omdat ik via de telefoon één en ander kwijt ben geweest om te bellen :)...
 
01:00 - 02:15: Angerfist
01:00 - 02:15: Predator
02:15 - 02:45: Live: Noize Suppressor
02:45 - 03:45: Endymion
03:45 - 04:45: Tommyknocker

:D:D:D
 
Heb jij je kaartjes al via de mail gehad dan?

Nogmaals bedankt! :W
Nou, zoals ik zei:

Ik heb een pre-order geplaatst op die 8/9 april. Iedereen kreeg vorige week een code om 4 kaarten te bestellen. Ik heb die code nooit gehad.
Ik heb vanaf vorige weekend dagelijks gebeld en ge-emailed naar ticketonline en Q-dance voor mijn code.

Uiteindelijk heeft dit geholpen. Donderdag kreeg ik een code om 4 kaarten te bestellen. Die was geldig tot gisteren 12:00.
Ik heb meteen vier kaarten besteld. Bleek dat een maat van mij (die ook problemen had met bestellen) ook een herkansingscode te hebben gekregen.
Die heeft ook direct 4 kaarten besteld! Hierdoor hadden we 12 (+4 die we al hadden) kaarten liggen.
We gaan maar met 9 man, dus die drie zijn over.

Net wou ik ze op marktplaats zetten, maar binnen 10minuten ben ik 10tallen x gebeld. Echt ziek. Iemand woonde zelfs in Alphen en bood mij 85 euro per stuk :D ( kun je nagaan hoe graag ze willen gaan)

Maargoed, ErwinZ heb ik gemeet op Qlimax en ik gun hem die kaarten. Ze kosten wat meer (door het vele gebel), maar ik maak er liever iemand hier blij mee waarvan ik weet dat ie echt voor het feest gaat, dan iemand die ik niet ken of die ze misschien wel voor meer doorverkoopt... daarom :)

Het wordt sowieso een topdag! Tegen die tijd spreek ik jullie nog wel8):D
 
hebben er meer mensen last van dat de kaarten er voor in qontrol nog niet zijn ik heb om 3uur besteld nog steeds niet binnen?

en die wachtrij aan de telefoon is meer dan 15min de hele tijd.
 
Wat een gare bedoeling zeg dat Q-dance. Sta je netjes bij de free record shop voor 1 uur. Iedereen krijgt netjes een nummertje en om 1 uur zou de verkoop beginnen. Nou 2 uur was iedereen weer naar huis zonder kaarten omdat het al uitverkocht was via Ticketonline. Geef dan GVD geen Free Record Shop op als verkooppunt. Wat een KK organisatie.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top