Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik baal er ook van dat ik te laat was met het bestellen via 'die link'. Nu zaterdag maar proberen, nu al geen zin in :+, gelul altijd.
 
Ik zou een link krijgen voor me pre-order. Nooit die link gehad.
Zaterdagochtend meteen mail naar ticketonline+Q-dance gedaan.

Kreeg ik gister en vandaag terug:
Ticketonline: Vanwege de drukte nemen we je aanvraag zsm in behandeling. (thats it)
Q-dance: We kunnen nu (vandaag) helaas niets meer voor je doen.

Flikkers, nu reageren en dan zeggen dat ze bezig zijn of dat ze het in behandeling nemen. Kan ik nu natuurlijk niets mee.

Ik heb via een vriend wel een kaartje (dus toegang) voor defqon.1. Maar naar defqon gaan we altijd met meer mensen. Die gasten hadden ook een pre-order code, maar kregen een foutmelding op ticketonline.nl.
Kortom: We hebben nu maar 4kaartjes, en nog 3 overige mensen die mee willen maar geen kaartje hebben. De rest wel...

Niet mijn probleem, maar wel gaar die organisatie. Nu wordt het alleen maar duimen zaterdag voor hun... :)
 
Ik heb dit vaker gelezen, maar die andere kregen altijd netjes snel een reactie met een nieuwe code (indien ze er echt recht op hadden uiteraard). Zelfs 1 die had per ongeluk op back gedrukt in de browser toen was de code dus al in gebruik.. maar ze konden bij TO zien dat er geen kaarten waren besteld met die code dus geloofde ze het verhaal.
 
Naja, maat van mij had hetzelfde. Tot op heden nog nix ontvangen. Ik heb helemaal geen code gehad.
Maargoed... Ik ben 100% verzekerd van toegang. Das wel fijn, maar nu willen ook echt leuke mensen mee ipv dat standaard groepje. Dat maakt het toch wat leuker, maargoed...
 
Meeting wordt niks in rai:P. Het is al dolhof daaro en als je dan met je wauze kop rond loopt vind je al helemaal niks meer terug.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top