Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
DEFQON 1 KAARTEN ZONDER CODE ZIJN GELDIG!


Betreft: Geldigheid tickets Defqon.1 Festival


Beste Defqon.1 Festival-fan,

We willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor de onrust die is ontstaan naar aanleiding van de per ongeluk geplaatste link op DJ Guide. Door een fout onze kant was het mogelijk om afgelopen zaterdag tickets te boeken zonder code, wat niet de bedoeling was. Gelukkig is het aantal tickets dat zonder code is geboekt te overzien, zodat de reguliere verkoop van Defqon niet in gevaar is geraakt.

Om jou niet de dupe te laten zijn van onze fout hebben wij in overleg met Q-dance besloten dat de tickets niet ongeldig zullen worden gemaakt. Dus zelfs als je geboekt hebt zonder code, blijven je tickets geldig. Als bij deze boeking de betaling is afgerond en er een bevestigings e-mail is verzonden, kun je gegarandeerd toegang krijgen tot Defqon.

Mocht je nog vragen hebben over dit bericht, stuur dan een e-mail naar defqon@ticketonline.nl.

Wij wensen je alvast een fijne dag toe op 13 juni 2009!

Met vriendelijke groet,
Ticketonline
 
YEEEAAHHH!!! :W:W:W:W

Ik krijg net ook 't mailtje :D

Gvd! :W

Maar goed dat ik toch een kaartje heb besteld via die link :winner:
 
Wat een amateurs! Als ze zo'n systeem bedenken moeten ze zich toch van te voren afvragen of het systeem wel helemaal waterdicht is.
 
ik kreeg deze :D

Betreft: Geldigheid tickets Defqon.1 Festival

Beste Defqon.1 Festival-fan,

Gefeliciteerd met je ticket(s) voor Defqon.1 Festival 2009!
Hierbij willen we bevestigen dat je boeking voor Defqon.1 is gelukt. Graag willen we je hierbij informeren over de gang van zaken met betrekking tot de aankoop van je ticket(s).

Indien je geboekt hebt met je code via de voorinschrijving, je de betaling volledig hebt voldaan én je een bevestigings e-mail van Ticketonline hebt ontvangen, dan zijn je tickets 100% geldig
8)


Trouwens Delanow.....wint is met een T :*
 
de aanhouder wind

fart.jpg


:P
 
Ik ben ook aanwezig op defqon 1. Word vast wel weer gemeet?


Supervet. Eerst van 11 tot 10oid op defqon vermaken, en dan naar huis, dorpsfeest onveilig maken!
 
Vet 8)! Martin ook naar Awakenings 27 Juni in Halfweg?

Jup, was vorig jaar ook erg geslaagd :)

Ik ging rond kwart voor 7 weg toen Beyer en Mull draaiden, omdat we de drukte voor wilde zijn. Zelfs toen stond het nog helemaal vol met mensen! Ik ken weinig feesten waar het tegen het einde nog zo druk is. Hij staat iig met stip op 1 van vetste feesten van 2009 :D

Wij gingen 7uur weg en waren binnen 4min buiten. Echt AB-NOR-MAAL hoe goed het was geregeld bij de kluisjes, mijn complimenten voor de organisatie.

Beyer en Mull draaiden uiteindelijk nog door tot 07:30.. Wij waren echter om 23:15 al binnen dus had het redelijk gehad :p
 
Ik ben ook aanwezig op defqon 1. Word vast wel weer gemeet?


Supervet. Eerst van 11 tot 10oid op defqon vermaken, en dan naar huis, dorpsfeest onveilig maken!

Ga je nou serieus het laatste uur weg om op een gaar dorpsfeest te gaan knooien wat er om 12 uur ook nog wel is :X?
 
Ticketonline gemaild en gebeld net. Ze zijn nog volop bezig met de afhandeling van de tickets van Defqon.1. Gewoon blijven mailen zijn die kerl, dan komt het vanzelf goed :P
 
Nu nog in cyprus me kleur te krijgen, zaterdag op InQontrol!

Ik dacht dat de kaartjes deze zaterdag pas verkocht werden... Agja volgens mij ga ik heen (naar Defqon)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top